4/14/2013

wioosna.



Cześć. Od razu przepraszam Was, że tak rzadko pisze, ale ciągle mam jakieś sprawdziany, kartkówki lub uroczystości szkolne. Kolejny tydzień zapowiada się jeszcze gorszy. Tak mi się wydaje, chociaż pewnie nie będzie tak źle. To będzie praktycznie ostatni tydzień kwietnie, w którym chodzimy do szkoły, bo potem testy, więc będę mieć luźniej.

Przyszła w końcu wiosna. Tak długo przez nas wyczekiwana. Po prostu aż chce się żyć. : )
Ostatnio powróciłam na tt. Tam częściej mnie 'spotkacie'. : ) 
Lece robić prezentacje na konkurs. Jak u Was pogoda  ?

6 komentarzy:

  1. ahhaha fajne ;)Fajnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)~Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wczoraj zachwycała ;D Dzisiaj gorzej, ale ciepło :3

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolna za wolnym xD Moja siostra będzie pisać testy, a ja się wylegiwać w domku ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety pisze testy :((( po testach mam zamiar całe dnie odreagowywać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh wiosna !! ♥ ;D

    +obserwuję ,mogę liczyć na to samo? bardzo mi zależy :)
    http://nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)