4/04/2013

Kwiecień, święta

Czeeść : )
Dawno mnie tu nie było. Jak Wam minęły święta? Ja pierwszy dzień spędziłam oglądając "Plotkare" i robiąc origami, a dopiero drugiego dnia pojechaliśmy do rodziny. Lubie takie rodzinne zjazdy.
Szkoda, że są tak rzadko.
Powrót do szkoły, czyli środę spędziłam w szkole, zwolniłam się z ostatnich 2 lekcji, bo miałam pogrzeb. Tam znów spotkałam wiele rodziny, którzy przyjechali z różnych zakątków Polski.
Znów zaczęłam oglądać 'Plotkare' - chciałam od początku, ale na komputerze mam tylko drugi sezon, gdzieś zgubiłam drugi.
Uwielbiam moją klase. Po prostu jest taka śmieszna i potrafi rozśmieszyć w każdej chwili.
Np. dzisiaj, jedna z dziewczyn przyniosła takiego małego zabawkowego pieska, który po włączeniu chodzi i szczeka. Na pewno nie jedna z Was miała takiego pieska, bo ja sama miałam. Czekaliśmy pomiędzy gw a angielskim (nasza wychowawczyni uczy angielskiego) w naszej sali. Gdy zadzwonił dzwonek, postawiliśmy i włączyliśmy pieska i postawiliśmy pieska u pani na biurku. Mina pani po wejściu była bezcenna. Kolega, który był tak jakby odpowiedzialny za tego psa, powiedział "Hans nie dobry pies. Nie powinieneś uciekać."
To jeden z powodów dlaczego lubie moją klase. Są mega śmieszni, chociaż potrafią też wkurzyć. :)
Jaka jest Wasza klasa?

8 komentarzy:

  1. Moja klasa jest bardzo zgrana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w tym roku obyło się bez rodzinnych zjazdów. O, na którym jesteś sezonie Plotkary? Ja obejrzałam już wszystkie i szkoda trochę że się skończyła bo bardzo ją lubiłam. Poza tym jestem wielką fanką pamiętników wampirów :D Moja klasa też jest strasznie śmieszna, szczególnie że większość to chłopacy, a dziewczyn jest tylko 6, na 32 osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, ocena która odzwierciedla nasze starania i wiemy że jest według nas odpowiednia - to wystarczy. Nie każdy musi być bardzo uczonym człowiekiem :D
    + Ja pierwsze sezony Plotkary oglądałam kilka razy, jak pokazywali w telewizji, a później wszystkie sezony w internecie na bieżąco. Dokładnie tak :) Ja też oglądałam większość na iitv albo ekino. Pamiętam jeszcze wzruszenie jak oglądałam ostatnio odcinek, szkoda mi było że serial się kończy, może wrócę do niego jeszcze w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobraziłam sobie minę tej pani xD

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie tak, czasem zdarzają się miłe rzeczy i szkoda gdyby one nas ominęły. Ja zwykle w wakacje wracam do ulubionych seriali. Też tak miałam, niektóre sceny mnie ciekawiły, a niektóre trochę nudziły, może dlatego że nie lubiłam niektórych bohaterów. Najbardziej byłam ciekawa zawsze wątku Blair i Chucka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja klasa jest bardzo fajna , mimo że często są spięcia , jesteśmy bardzo zżyci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już miałam poprawkę z matmy i niestety nie poszła zbyt dobrze.. Nate aż tak mnie nie wkurzał, ale za to Dan szczególnie pod koniec gdy zaczął się kręcić koło Blair, irytował mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie.. Blair i Dan oddzielnie jakoś ujdą, ale razem byli bardzo denerwujący. Jednak zawsze pasował do S i dobrze że serial zakończył się w ten sposób- o to mi chodziło :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)