10/02/2013

02.10

Dzisiaj trochę nie wyrabiam z wszystkim, ale jest pozytywnie, bo kupiłam sobie dwie pary butów. Jeeej. :)

mój nabytek *o*
Jest ogrom rzeczy, które chce zrobić, ale nie mam czasu. Jeszcze dochodzi szkoła z nauką i testy w kwietniu. Ale dam rade, bo czego mam nie dać ? :)
Muszę się lepiej zorganizować. Dzisiaj drugi dzień października, a ja nie ćwiczyłam jeszcze. Kinga co z tobą?
Od jutra będzie poprawa, musi być. Tylko ogarnę szkołę.
Zdrowie nie pomaga. Byłam dzisiaj u lekarza. Zapalenie ucha, kaszel i antybiotyk. Ale do szkoły idę jutro, bo chcę. :)
Październik w Obiektywie 02.10
"Biegnę" do nauki.
Jak Wam minął drugi dzień października?

6 komentarzy:

  1. Dzień minął bardzo fajnie i ciekawie :) Śliczne buciki *.*
    http://klaudia-duska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. co za piękne butki! <3 gdzie kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne.
    W ogóle się tu pozmieniało :) Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę ;) Och moi ukochani Scorpionsi <3
    Oj było bardzo miłe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty :) Ja też ostatnio nie mam na nic czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne buciki:)

    może obserwujemy:)??

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)