10/03/2013

0310

Aktualnie powinnam się uczyć na jutrzejszy dzień. Gratuluje temu kto włożył w jeden dzień chemie, biologie i fizykę. Nobel. A no i słówka na angielski.
Powinnam się uczyć, a wylądowałam tutaj.
Musze się jakoś zmobilizować chociaż najchętniej poszłabym spać.
Jestem meega zabiegana i miałam nadzieje, że w weekend odpoczne, ale przecież jadę na wesele. Chociaż najchętniej zrobiłabym sobie noc filmową z pizzą z dużą ilością sera.
tumblr.com
Powrót na ziemię. Nie w ten weekend, ani następny, ani ten za dwa tygodnie. Nie w tym miesiącu. Zapowiada się pracowity rok szkolny. Ale damy rade, bo jak powtarza mój kolega 'kim jesteś? jesteś zwycięzcą!'.
Tak naoglądał się filmików na yt.
Październik w Obiektywie 03.10

Ok, wyłączam tumblra, facebooka, komputer i zabieram się za nauke.

5 komentarzy:

  1. Świetny blog!!!
    http://moniqqus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ha skąd ja znam brak chęci do nauki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak nie masz źle :D moja siostra chodzi do liceum dla dorosłych i ma w tą sobotę 3 angielskie, 3 historie i 3 fizyki bodajże :D to dopiero męka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)