11/06/2012

go ahead, laugh at girl who loved too easily...

cytaty września&października już są! LINK
ojej. dzisiaj sks i olimpiada (z polskiego). nie poszło tak najgorzej. na olimpiadzie o dziwo nie było wypracowania, a zawsze jest. było tylko 12zadań, gdzie większość to wypisywanie z tekstu, który był podany.
mam pytanie, bo na zajęciach artystycznych mamy narysować rysunek na temat "Wolni od dymu" i kurcze mam kilka pomysłów i nie wiem, który wykorzystać.
1. kobieta, której nogi są zwęglone, a na górze napis "Nie palmy się do śmierci"
2. kobieta, która odpala papierosa od zapalniczki
3. ręce, które złamały papierosa i napis na górze "wolni od dymu"
Jak myślicie, który najlepszy?
hahaha, wybierałam się dzisiaj z przyjaciółką do biblioteki, bo nie miałam co czytać i chciałam spakować książki i okazało się, że jeszcze jednej nie przeczytałam, więc nie poszłyśmy do biblioteki. :D
ogólnie dzień pozytywny nawet.
czekam na weekend. :>
 
Uwielbiam ten filmik. <3 oczywiście Pamiętniki wampirów. ^.^ po tej scenie ze Stefanem i Klause i po zwierzeniach o jej nieszczęśliwej miłości zaczęłam ją lubić... :) ogląda ktoś VD? ( w tle jest piosenka Birdy - Skinny love (♥)

5 komentarzy:

  1. Świetna jest ta piosenka kocham ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Birdyyy !X ♥
    mi sie najbardziej podoba numer ! . megaaa wietny pomys wedug mniee. megaa ;3
    co to za olimpiada ? z jakiego przedmiotu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądam! I uwielbiam. <3
    Ale chyba już to pisałam... ^^
    W każdym razie ja też coś ostatnio polubiłam Rebekę. Co jak co, ale ja bym na jej miejscu temu bratu nie wiem, co zrobiła. :P Nawet Stefcio zachował się w stosunku do niej bardzo nie fair. :/
    Hmmm... mi się najbardziej chyba podoba ten pierwszy pomysł. Taki... oryginalny. Jeszcze się z takim nie spotkałam. (z pozostałymi dwoma też w sumie chyba nie, ale ten najbardziej mi się jakoś cudownie "rzucił w oczy" ;))
    Pozdrawiam serdecznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o bożeee ;D to ta olimpiadaaa :D ja tez brałam udział ale nie mogłam sie skupic na przeczytaniu llektur i miałam tylko 13 punktów :DDD
    noo przyjaciele najważniejsii ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszym pomysłem wydaje mi się pomysł nr 3 :D Standardowy i fajny zarazem ;D Pozdrawiam i zapraszam do siebie, na pierwszą tak pozytywną recenzję filmu - "Cafe de Flore" ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)