11/13/2012

leniwy dzień dzisiaj tak troche. trzecie klasy piszą testy, więc w mojej szkole chodzimy na 11.50 do 15.20. dni nawet spoko. dzisiaj historia, 2 polskie i niemiecki. na niemieckim jak zawsze zianie. juto gorzej: religia, fizyka, matma i geo. :< trzeba się będzie przygotować na lekcje.
zastanawiam się na sprawiedliwością w mojej szkole. no bo kurcze. niesprawiedliwe, że dzieci nauczycieli lepiej się traktuje. mojej koleżance z klasy ktoś ukradł na przerwie glany, bo nie zamknęli szatni. jakiejś innej dziewczynie też ukradli jakieś buty. ta moja koleżanka jest córką nauczycielki, która uczy w mojej szkole. oglądali monitoring, rozwieszali ogłoszenia, dyrektorka chodziła po klasach i się nie odnalazły, więc szkoła daje pieniądze mojej koleżance na nowe glany. rozumiem. glany - drogie buty i wgl, ale jak już jednej dziewczynie odkupują to drugiej też by mogli. niesprawiedliwe, ale powitałam się w swojej szkole.
oczywiście nie chciałam nikogo obrazić tym, jeśli jego rodzice są nauczycielami, ale żeby chociaż dziecko o ile ma taką możliwość nie chodziło do tej samej szkoły co uczy rodzic.
chciałabym jeszcze Was zaprosić na stronkę, którą prowadze z koleżanką. zapraszam do lajkowania i zapraszania znajomych. Weź i wyjdź z tą pięknością. *.*. zdjęcia znajomych i swoje możecie wysyłać na email: wyjdzztapieknoscia@wp.pl :>
uwielbiam <3

9 komentarzy:

  1. No to faktycznie trochę postąpili niesprawiedliwie :/ Pozdrawiam i zapraszam do siebie na przedpremierową recenzję "Moonrise Kingdom" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://pannamiijejzabawki.blogspot.com/2012/11/renee-me.html
    Zapraszam na KONKURS!
    WYGRAJ SOBIE BUTY :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo też tego nie lubiee. to jest poprostu chamstwo : )

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo rodzinka jest spookoo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Król Julian ;D co do szkoły to faktycznie niesprawiedliwe. No, ale co możesz w sumie na to poradzić? W sumie to dzisiaj tez spotkałam się z podobną niesprawiedliwością. ;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie tylko w szkole panuje niesprawiedliwość.. :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)