2/23/2013

ferie, ferie i po feriach...

Wróciłam. Zobaczymy jak długo blogger pozwoli mi pisać notki. Przepraszam, że zawiesiłam blog bez żadnej notki, ale to właśnie dlatego go zawiesiłam, bo nie mogłam dodawać notek. Teraz już wracam.
Z nowym zapałam do pisania, nowymi pomysłami. Podczas tej przerwy brakowało mi pisania. W niedługim czasie powinien pojawić się też nowy nagłówek.
Podczas mojej nieobecności próbowałam pisać notki, ale wyskakiwały błędy i się nie udało.
Znalazłam ciekawy post o tym, po co mi blog? 
Warto przeczytać. :)
Zmieniło się coś u Was podczas tych dwóch tygodni?
U mnie ferie dobiegają końca. Jestem przygotowana do szkoły. Będzie ciężko wstawać od poniedziałku, ale już niedługo święta, potem 3 klasy testy, majówka, potem czerwiec: urodziny i koniec roku już. :) Na nieszczęście mam do napisania z niemieckiego sprawdzian i kartkówke i sprawdzian z fizyki. Trzeba jeszcze poprawić geo... :)

 Dokładnie tak. Jejku. Tyle się zmieniło ostatnio, ale trudno życie idzie dalej.
Jakoś ta piosenka utkwiła mi w głowie, po pewnych wydarzeniach...

Mam jeszcze do Was taką prośbe: napiszcie w komentarzach najbardziej tandetną piosenką ostatniego miesiąca. Wylosowałam zadanie, gdzie musze zmienić dzwonek na tydzień na taką właśnie piosenke. Czekam na Wasze propozycje. :)

8 komentarzy:

  1. tandetna? nic mi do głowy nie przychodzi :/

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie skończyły się trzy tygodnie temu ^^ Tandetna piosenka? Może "Jesteś szalona"? xD

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam z powrotem :)
    Mi też ferie się skończyły , czas wracać do monotonii ... :(
    Tandetna piosenka hmm nic mi do głowy nie przychodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatniego miesiąca? to będzie trudne, ale dla mnie tandetne to jest Ona tańczy dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona tańczy dla mnie, oczywiście. Mistrz tandety.

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu wróciłaś ! :D
    Widzisz... nawet w necie można spotkać podobną do siebie osobę :D
    Tandetną piosenką jest 'Ona tańczy dla mnie', ale tak samo 1D 'Kiss you'

    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. tegoroczne ferie strasznie szybko minęły..

    OdpowiedzUsuń
  8. moje województwo miało ferie od razu na początku i nawet już o nich zdążyłam zapomnieć :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)