2/03/2013

podsumowanie stycznia.

Choć dzisiaj już 3 dzień lutego, to takie małe podsumowanie stycznia.
Wytrwałam w swoim postanowieniu na temat ćwiczeń :) Byłam 2 razy chora xD. Wydrukowałam karteczki i powycinałam, ale jeszcze nie znalazłam dla nich odpowiedniego pudełeczka (karteczki z zadaniami). Nie byłam ani razu na łyżwach, a tu pogoda się już zepsuła. :<
Zorganizowałam też z koleżanką w szkole dyskoteke i poczte walentynkową. Stwierdziłyśmy, że trzeba się dowartościować, więc zrobimy w tym roku, bo rok temu nie było.
O taak. :)
Na luty postawiłam sobie nowe zadania do wykonania. Obym w nich wytrwała.
Chciałam, żeby rok 2013 był rokiem zmian, więc w lutym do listych moich nowych nawyków dołącza: udział w rozwojowych czwartkach na blogu Ania Maluje oraz wspomniane karteczki z zadaniami z bloga JaGraficzka (pomysł znalazłam na blogu Karoliny). Przerobiłam niektóre zadania, jeszcze tylko musze uszyć woreczek na karteczki i będzie można losować z woreczka. Na razie losuje z jakiegoś pudełeczka, ale wszystkie się tam nie mieszczą.
Jeszcze 5 dni i ferieee. <3
Macie już ferie? Może mieliście?
Oglądaliście może 'August Rush'?

16 komentarzy:

  1. ja też mam ferie za 5 dni<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już miałam ;ccc
    no i dlatego zawieszamm, tak czytam o jakich karteczkach ty mówiszz;dd spokooooo ogarnęłam jużz. spokoo ;3333
    no u mnie też miały byc zmiany , miało byc pozytywnie a narazie nie wiemm

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo poczta walentynkowa ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie samo marzenie, żeby w walentynki stało się coś wyjątkowego ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam 'Augusta Rusha' Jeden z moich ulubionych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To życzę Ci, abyś nie przestała ćwiczyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie zaczęłam ferii, a śniegu już nie ma. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog.

    zapraszam do siebie! www.secret-kate.blogspot.com

    obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. ech, mi się właśnie kończą ferie. A śniegu mam tony -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. ja obserwuję :)

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za walentynkami :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię walentynek bo nie mam z kim spędzać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem chora teraz :// Fajnie, że coś robicie w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję że niedługo nadejdzie nasz czas, każdego czas kiedyś nadejdzie na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko... Czemu zawiesiłaś bloga? :( Tęsknie za twoimi postami :<
    WRACAJ!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja miałam od 14. styczniaaa wiec już dwno koniec ;c

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)