8/15/2013

Opóźnienia

Powoli zaczynam prace nad nagłówkiem. Przede mną troche pracy, muszę oswoić się z programem i wszystko wykonać. Mam duże ambicje, a zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ogólnie złapał mnie dzisiaj jakiś leniuch, nic mi się nie chce, a w niedziele wyjeżdżam i niektóre sprawy trzeba pozamykać. Musze zrobić listę rzeczy do zrobienia.
Mam nadzieję, że jutro do mych drzwi zapuka kurier z moją piękną paczką, a jeszcze piękniejszą zawartością. Trzymajcie kciuki.
W niedziele wyjeżdżam nad morze, jeśli ktoś z Was chciałby otrzymać pocztówkę z tego oto miejsca to piszcie na mój email: kinga244@vp.pl :)

12 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu :) / zmieniłam adres z dalliene na pearlynight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu i powodzenia w pracy nad nagłówkiem ;)

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj leniuch jak łapię to ciężko go pokonać ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam czesto takiego lenia XD ciekawe jak bedzie wygladal naglowek :3 milego wyjazdu! :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja czekam na listonosza od poniedziałku i pajac jeden nie przychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu życzę!

    Zapraszam do mnie: --->Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. miłego wyjazdu:) a do kąd dokładnie jedziesz?

    zapraszam http://jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego wyjazdu ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)