12/06/2012

mikołajki.

dzisiaj mikołajki!
awww... dostałam świetny prezent :D
książkę, którą już długo chciałam sobie kupić - "Pamiętniki wampirów: Przebudzenie. Walka.Szał" i Merci. Ja koleżance dałam płyte Linkin Park. Mieliśmy w tym roku o tyle łatwiej, że pisaliśmy co chcielibyśmy dostać ^^
Nie mam zdjęcia płyty, ale to była 'Road to revolution'
Coraz bliżej święta, coraz bliżej ferie, coraz bliżej koniec semestru.
Co się z tym wiąże? nauczyciele wystawiają oceny. w sumie nie jest tak najgorzej. :D
Co dostaliście na mikołajki? Jesteście zadowoleni ? :)
Jutro sprawdzian z informatyki, więc ide coś powtórzyć, a potem Kevin ;3
kto ogląda ? xD

awwwwww, ;3

<3

zajadam mandarynki, żeby było bardziej świątecznie. no i pije gorącą czekolade. :D
oczywiście świeczki być muszą :D

11 komentarzy:

  1. nooo nieee znowu zapomnaiłąm o Keviniee ;( nooo niee. boże co roku oglądam i zapomniałam . ;c
    ja dostałam słuchawki i bluzkee, troche kasyy i jeszcze w sobote sweter dostaneee :D
    uwielbiam mandarynki !
    ooooo ja tez chciałabym na lodowiskooo . ! jezuuu nigdy nie jeździłam na łyżwach ale strasznie chce sie nauczyć;d
    a co do Mikołaja .. mega żałuje, że już wiem że Mikołaja nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniec semestru mnie przeraża :( i tak samo miałam udane mikołajki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to fajnie, że koleżanka napisała co chce dostać! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się już osobiście znudził kevin ;p . widziałam go 10 razy i na razie wystarczy : D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kevin to coroczna tradycja ,ale ja niestety nie oglądałam ;p

    Obserwujemy? Jak tak to wbij :)
    http://jaramy-sie-tym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kevin co roku, jak najbardziej. <3
    + Obserwuję, bardzo ciekawy blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam Kevina :D ale nie od początku :P najpierw Mikołajek :D

    www.thesimplelifeofcookiemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje, bardzo mi miło :) Postaram sie jakoś dorwac filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świeczki, mandarynki, gorąca czekolada. Uwielbiam to! :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezły klimat ;D
    A Kevina oglądałam jak zawsze ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)