1/28/2013

Versatile

Zostałam nominowana do zabawy blogowej przez Tusia Tusińska, za co bardzo dziękuje. Zabawa polega na napisaniu 7 faktów o sobie i nominowaniu 15 blogów. Nie wiem czy zdołam tyle nominować, bo nie każdy zawsze chce się bawić, więc jeśli ktoś chce to zapraszam. :)
1. Mam brązowe oczy, kręcone ciemne włosy i nosze okulary.
2. Uwielbiam czytać.
3.W 3 klasie podstawówki uczęszczałam na sekcje pływacką, czyli pływałam w drużynie pływackiej. Pojechałam nawet na obóz pływacki, ale po nim zakończyłam swoją przygode z pływaniem w drużynie.
4. Mam 168cm wzrostu.
5. Nigdy nie oglądałam w całości żadnej części 'Zmierzchu', ale oglądam 'Pamiętniki wampirów' :)
6. Gram na gitarze. ^^
7. Jestem w Samorządzie Uczniowskim (tym całym szkolnym).

To chyba tyle. Ostatnio nie bardzo mam czas na komentowanie Waszych blogów. Jutro postaram sie nadrobić, a tymczasem ide czytać pierwszą księge 'Pana Tadeusza' :)

10 komentarzy:

  1. Ja w podstawówce byłem w samorządzie szkolnym.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. noo a ja miałam śnieg we ferie ;dd; oo dzięki ; * napewnoo będze udana ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, chciałabym umieć grać na gitarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądam Pamiętniki Wampirów ^^ Oczywiście najnowszy sezon =)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym mieć taki wzrost jak ty :( brakuje mi 8 cm, chciałabym mieć chociaż te 163, może jeszcze się uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. także uwielbiam czytać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak samo nie oglądałam zmierzchu, a uwielbiam Pamiętniki wampirów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pan Tadeusz. Również moja przyszłość :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze jest to, aby czuć się dobrze w tym co się robi. Nie przejmować się opinią innych, żyć po swojemu ^ ^
    Dziękuję za komentarz ;3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)