6/03/2013

poniedziałek.

Wow, przeżyłam poniedziałek. Dowiedziałam się kiedy projekty - w środe za tydzień. Mam troche czasu na nauczenie się jeszcze jednego wiersza. Musze sobie rozplanować nauke.
Jutro z niemieckiego pyta. Coś się uczyłam, mam nadzieje, że mnie nie spyta. Chyba, że zrobi kartkówke. To się zobaczy.
Szczerze to ta pogoda mogłaby się już ogarnąć. Czasem deszcz jest potrzebny, no ale bez przesady. Ja chce pójść na zdjęcia czy coś, to nie. Deszcz.
Przydałoby się już ciepło.
Chociaż jakby zrobiło się ciepło to nie chciałoby nam się uczyć.
Latoo choodź tuu.
Stwierdziłam, że żadnego wyzwania w końcu nie będę robiła. :)
Idę powtórzyć niemiecki i do snu. :)
Zakochałam się w tej piosence. Kuzynka ją puściła jak sprzątałyśmy i mi utkwiła. <3
Jak Wasz poniedziałek ?

4 komentarze:

  1. no to widze że troche nauki maszz. masakra ;d jaa juz sie nic nie ucze w ten 3 gim xd noo tak zmian duzo u mnie . zmieniam szkolee we wrzesniu bo koncze gim wiec tak czy siak musze ;d i pokój i znajomi nowi ale w sumie na wszystko jestem pozytywnie nastawiona narazie ; 0

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)