6/12/2013

projekty.

Czeeść.
Po projektach, więc już prawie koniec roku szkolnego.
Z fizyki wystawiła dzisiaj oceny. Po czym wzięła mnie do tablicy do zadania, ale nie na ocene. Wszystko mi się pomieszało. Coś tam sobie pogadała, jakoś zrobiłam to zadanie.
Co do projektów. Zgadnijcie czyj projekt był jednym z najnudniejszych? Nasz. Nie byłby taki nudny, gdyby był krótszy, ale nauczycielki nie przekonasz, że ludzie sie na tym zanudzą, więc dostaliśmy najlepsze brawa za to, że już skończyłyśmy. Chłopaki później do mnie co tak krótko. :)
Powiem Wam, że mamy fajnych chłopaków w klasie.
Nagrywaliśmy audycje na polski i miałyśmy strasznie cicho nagrane, że nic nie było słychać i pani kazała nam to poprawić. 4 kolegów pytało się czy nam pomóc. Serio, bardzo pomocni są i można z nimi porozmawiać tak śmiesznie.
 
PLL wróciło! jeeej !
Moja radość sięga zenitu. Po prostu awww. :)
Ogląda ktoś może PLL? Uwielbiam ten serial.
Wstawiłabym inny gif, ale nie chce komuś zaspoilerować, jeśli ktoś ogląda, a jeszcze nie miał czasu obejrzeć nowego odcinka. :)
Po prostu kocham nowy odcinek. <3
Awww, jutro na 9.50 dopiero do szkoły. Jakaś wycieczka by się przydała. Szkoda, że na żadną nie jedziemy klasowo... :<
Jak Wam minęło pół tygodnia? Macie już z czegoś wystawione oceny ? :)

4 komentarze:

  1. Z większości przedmiotów mam już wystawione oceny, ale została mi jeszcze matematyka i angielski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię PLL, ale jakoś nie mam czasu na oglądnie.
    A o czym był Wasz projekt?

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze jest mieć takich kolegów :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)