6/23/2013

zmiany.

Prawie cały dzień czytam różne blogi o samorealizacji i motywacji. Kilka rzeczy już sobie postanowiłam i zapisałam w moim zeszycie, o których w najbliższym czasie napisze. :)
Coraz bliżej wakacje. Praktycznie to jeszcze jutro tylko pójde i już będę miała wakacje.
Ostatnio postów za dużo nie było, bo mało byłam w domu.
Jakieś pół roku temu widząc starsze koleżanki, które trzymały się w takiej grupie sama zapragnęłam mieć taką grupę. 5 miesięcy temu myślałam, że ją znalazłam. Pomyliłam się. Byliśmy grupką 4-osobową, ale w którymś momencie doszli chłopcy i zaczęły się komplikacje. Powoli zaczęłam się od nich odsuwać, bo ich problemy były dla mnie dziecinne. Troche egoistycznie, ale chłopak zarywał do dwóch dziewczyn. Jak dla mnie dziecinne. Jakiegoś bliskiego kontaktu z nimi nie utrzymuje. "Cześć" mówimy sobie, czasem podejde, coś z nimi porozmawiam. Około 2 miesięcy temu, bliżej niż mi się wydawało, bo u mnie w klasie, stworzyłyśmy grupke "nołlajfów" z dziewczynami. Skład troche się zmieniał i teraz zostały te, którym najbardziej zależy na sobie nawzajem. To one są powodem mojej nieobecności, bo praktycznie codziennie gdzieś wychodzimy.
Czuje, że odnalazłam w końcu przyjaciółki.

Jak tam u Was? Już wakacje?

5 komentarzy:

  1. Ja też idę dziś ostatni dzień do szkoły, na 15.10 :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już do szkoły nie chodzę od czwartku ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dzisiaj nie byłam w szkole, więc myślami odpoczywam na co czekałam bardzo długo. Jeśli chodzi o wakacje to mam mnóstwo planów i postanowień które juz powoli wprowadzam w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a no tak zmieniłam nazwę, ale to już dość dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam prawdziwe przyjaciółki :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)