6/26/2013

bloglovin.

Od poniedziałku (1.07) ma zniknąć opcja obserwatorów na bloggerze. Moja początkowa reakcja to takie "WTF?" i jak ja teraz będę ogarniała blogi, które lubie i czytam?
Z pomocą przyszła mi notka na Blasku Książek, gdzie Gosiek opisała bloglovin, w notce odpowiedziała na wszystkie pytania jakie zrodziły się w mojej głowie. Kilka dni chodziłam z myślą o założeniu tam konta. No i w końcu założyłam.

Rejestracja jest bardzo prosta. Bloglovin daje nam wiele możliwości: 
- możesz zaimportować blogi, które obserwujesz za pomocą Google Reader (obserwatorzy),
- łatwiejsze przeglądanie nowych notek - nie musze już otwierać kilkunastu zakładek, aby przeczytać wszystkie notki, które mnie interesują,
- nawet jeśli nie jesteś zarejestrowany to Twój blog już tam jest, a gdy się zarejestrujesz możesz tak jakby połączyć się ze swoim blogiem, wtedy, gdy ktoś wyszuka Twój blog obok wyświetli się kto go tworzy. Mamy możliwość obejrzenia statystyk wzrostu lub spadku naszych bloglovinowych obserwatorów,
- jeśli przeczytam notkę jest ona oznaczana jako przeczytana, jeśli nie chce czytać jakiejś notki, bo z jakichś powodów mnie nie interesuje to klikam "Mark as read",
- załoga bloglovin'u stworzyła kilka rodzai buttonów, które możemy wstawić na swój blog. Wystarczy, że klikniemy "Get this icon!", a bloglovin zrobi praktycznie wszystko za nas,
przykładowe buttony :)

- gdy spodoba mi się jakiś post i będę chciała do niego kiedyś wrócić klikam serduszko,
- łatwiejsze zarządzanie blogami, które czytam - przy okazji zrobiłam porządki i "unfollowałam" blogi, na których notki nie pojawiały się do kilku miesięcy.
Podsumowując: trochę jestem wdzięczna Googlowi za usunięcie Google Reader, bo dowiedziałam się o bloglovin, który na prawdę ułatwił mi obserwowanie blogów :) 

Korzystacie z bloglovin? 

11 komentarzy:

  1. o kurczę, dzięki że mi przypomniałaś!
    I baardzo fajny i ciekawy blog ;) Obserwuję i zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja założyłam tam konto , ale bardzo bym nie chciała aby nam skasowali tamtych obserwatorów ;cc
    Jak chcesz możemy się wzajemnie obserować na bloglovin ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już od dłuższego czasu mam bloglovin' ale wolę Obserwatorów.
    Zapraszam na nowy post!
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci, że ten bloglovin ma jeden minus. Jak przewijasz posty i klikasz Older, to jak Ci się doda komentarz do już nie mozesz tego older kontynuować tylko musisz modzić cofać cudować etc. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję czarnej komedii "Turyści" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja założyłam tam konto, ale jakoś nie wydaje mi się , że znikną obserwatorzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialam założyć i miałam z tym jakiś problem aż w końcu się poddałam i nie korzystam z bloglovin :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam gdzieś, że mają jednak nie usuwać tego. Zresztą się przekonamy ale mam nadzieję, że wszystko pozostanie na swoim miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednak wszystko jest w porządku i obserwatorzy zostają. Też panikowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)