9/17/2013

1.2.3. zmiany!

Pamiętacie jak w sierpniu pisałam, że szykuje zmiany? Pisząc to miałam na myśli coś innego, miałam się tego ściśle trzymać. Jednak z powodu braku umiejętności na razie będzie taki wygląd. Co nie oznacza, że mi się nie podoba. Podoba mi się. Jestem z niego dumna i zadowolona. Najwięcej napracowałam się nad nagłówkiem, choć tak nie wygląda.
Pomimo jesiennego klimatu, jak dla mnie, nie jest przytłaczający, a wręcz przeciwnie. Gdy go widzę to na mej twarzy pojawia się uśmiech.
OKOK, koniec na temat szablonu i nagłówka. Co jeszcze się zmieniło?
1. Rozbudowała pasek stron:
  • dodałam zakładkę KORESPONDENCJ@, gdzie znajdziecie mój email i obrazkową zachętę do napisania, 
  • link do mojego drugiego bloga z recenzjami książek, 
  • link do mojego tumblra,
  • zakładka, która wcześniej już była, czyli strony, które polecam (współpraca).
2. W to miejsce trafi jeszcze jedna zakładka - O MNIE
3. Wyszukiwarka - wcześniej nie było jej na blogu, a jest przydatna. :)

Na tym zmiany się nie kończą, planuje jeszcze 2-3 większe zmiany. :)
 Uciekam do nauki. :)
Podoba Wam się nagłówek, tło i ogólnie nowy wygląd bloga? :)
tumblr.com

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie tutaj jest teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zmieniłaś stronę!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest :D mimo, że jesienny to wydaje się taki barwny i wesoły :)

    Mam do Ciebie ogromną prośbę :). Czy mogłabyś kliknąć w banner Sheinside po prawej stronie na moim blogu?? Bardzo mi na tym zależy :). Postaram się jakoś odwdzięczyć :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. tez ostatnio pracowalam nas jesiennym wygladem bloga, Tobie bardzo ładnie wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)