9/08/2013

Fotorelacja - wakacje cz.II

Druga część fotorelacji z wakacji to głównie kolonia nad morzem.
Na kolonii miałam odpocząć, ale z naszym wychowawcą, który co chwila nam coś organizował nie było tyle czasu ile myślałam. Co nie zmienia faktu, że mogłabym tam zostać dłużej. Nie przedłużając, zaczynany! :)
roowerki. miłe wspomnienie, ale to jedyne moje zdjęcie na rowerku.




lubię to zdjęcie, przypadkowa osoba czytająca książkę na plaży









w drodze do Dąbek

po Neptunaliach - byłam diabełkiem

czytamy na plaży

prowiant na 16h drogi do domu. wszystkiego nie zjadłam

udało mi się spakować. jeej.

po drodze w Warszawie


7 komentarzy:

  1. ładne zdjecia, jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Jeśli chodzi o aparat to pierwsze zdjęcie jest z aparatu koleżanki, a siedem ostanich z telefonu, więc jedno ma jakość pralki, bo robione w nocy. A reszta to aparat Panasonic Lumix DMC-FZ8 :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia , czytanie na plaży zawsze spoko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Morze, morze... uwielbiam je i zdjęcia znad niego.
    Niezły prowiant :)
    I fajne to drugie zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja! <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zdjecia :)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)