9/20/2013

jaram się.

Heeej, heej, hej.
Jej, jestem tak mega pozytywnie nastawiona i tak mega się jaram, a to wszystko z powodu Dni Młodych, które od dziś do niedzieli będą się odbywały w mojej miejscowości. Jaram się cały dzień. Nawet wyrwanie mnie do odpowiedzi z fizyki, zobaczenie kolegi, który kiedyś mnie poniżał (wkrótce o tym napisze) nie zdołały zrujnować mojego humoru. :))
Jest tak świetnie. Tyle osób przyjedzie, tyle znajomych. Próbowałam dzisiaj rano ich wszystkich wymienić, ale się po prostu nie dało, bo cały czas się uśmiechałam/śmiałam. Tyle wspomnień.
tumblr.com

Jeszcze kilka osób będzie u mnie nocowało.
Chce już zobaczyć tych wszystkich ludzi, z którymi miesiąc i 20 dni temu obiecaliśmy, że się spotkamy. Niby to prawie dwa miesiące, a wydaje mi się to jakby od tego czasu minęły wieki. Chce ich wszystkich tak mocno przytulić. :)
tumblr.com
Dodatkowo jestem z koleżankami w służbie porządkowej, chodzenie w żółtej odblaskowej koszulce, rozprowadzanie ludzi.
Uwielbiam takie akcje ! :)
Jeszcze musze napisać scenariusz na otrzęsiny połączony z Dniem Chłopaka.
Dam radę.

9 komentarzy:

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)