9/05/2013

Fotorelacja - wakacje cz.I


Jak przeczytałam mój post to stwierdziłam, że był on meega pesymistyczny.
Dziś chciałabym Wam pokazać 'kawałek' moich wakacji, czyli zdjęcia. :)
 Wszystkie zdjęcia z pobytu na oazie. Drugie zdjęcie w pierwszym rzędzie i drugie zdjęcie w trzecim rzędzie z pewnego dłuugiego dnia, gdy poszliśmy na Otryt i się zgubiliśmy, szliśmy błotem, a na koniec strumieniem do kolan. Wspominam ten dzień pozytywnie, już wtedy mi się podobał i nie chciałam wychodzić ze strumienia. Pozostałe zdjęcia pochodzą z Wielkiej Rawki, Małej Rawki i drogi na Krzemieniec. Widoki były niesamowite, ale mój aparat w telefonie nie oddał tego. :)
Po powrocie z oazy dostałam od koleżanki opóźniony prezent na urodziny, a mianowicie 'Pamiętnik' Sparksa. Książkę czytałam u babci w ogródku na kocu. Ostatnie zdjęcie z wyprawy rowerowej z 7-mio i 6-cio letnimi kuzynkami.Drugi rząd to słoneczne niedzielne popołudnie u babci. Maliny ombre oraz w końcu kilka dni w domu. :)


Teraz uciekam do fizyki, bo jutro powtórzenie z II klasy. Uroki III klasy gimnazjum. :)

5 komentarzy:

  1. słyszałam, że ta książka pamiętnik jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę książkę Nicholasa Sparksa :) Bardzo lubię tego autora, jeśli podoba ci się jego twórczość to polecam też Richarda Paula Evansa i Jodi Picoult :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie chciałabym przeczytać tę książkę. Oglądałam film i bardzo mi się spodobał :)

    Proszę, kliknij w banner Sheinside na moim blogu. To dla mnie bardzo ważne. Za kliknięcie polecę Twój blog w poście, lub mogę się jakoś inaczej odwdzięczyć :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sklejka zdjęć :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)