8/24/2012

back

Wróciłam wczoraj, a dzisiaj troche ogarniam. Siebie i nie tylko. Zrobiłam porządki w pokoju, spisałam potrzebne rzeczy do kupienia i jutro zakupy.
Moje plany co do dnia dzisiejszego nie wypaliły, bo koleżanka się pochorowała :(
Chyba gdzieś się przejade rowerem.
Ogarnęłam zdjęcia koni w końcu. Nie jestem zachwycona zbytnio.
Pomyślałam sobie tak, że poskakałabym na skakance, tylko musze ją znaleźć :D
Dzisiaj szperałam troche po internecie i znalazłam ciekawy filmik dla dziewczyn, które mają kręcone włosy i nie wiedzą jak je upiąć. Podobny problem mam ja. Filmik znalazłam na stronie programu telewizyjnego "Pytanie na śniadanie" >LINK<
Konie:



 Idę szukać czegoś słodkiego. Link do mojego fotobloga. :>

3 komentarze:

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)