8/14/2012

powrót i wyjazd

Co za wakacje. Dzisiaj wróciłam od babci około 18 i pojechałam z rodzicami na zakupy, bo jutro z rana jedziemy do Krakowa do kuzynki. Wracam w piątek wieczorem. Oczywiście aparat już się ładuje na ten kilkudniowy wypad. Oczekujcie zdjęć.
U babci niestety dużo zdjęć nie zrobiłam i dużo moich planów nie zostało wykonanych z powodu pogody. Deszcz padał już od niedzieli, więc zdjęć nie mam.
Niedziele spędziłam u Agnieszki i przyjechały też jej dwie przyjaciółki. Było śmiesznie.
Oglądałyśmy filmy z Bollywood. Niektóre są długie ok.3h. Wybrałam ten najkrótszy. Nawet ciekawy ("Duma i uprzedzenie" w wersji z Bollywood). Oglądnęłyśmy kilka filmów, bo siedziałyśmy u koleżanki od 13 do 20, więc było troche czasu.
Kociak Agi. Słodki.

Miś Agi :>


Moje kolorowe bransoletki.

Przeprosinowy balon Agi. Normalnie się chyba zakocham.

 
Nasz bollywoodzki film.

Mój palec z pięknym serduszkiem od Agi, której się już nudziło podczas długiego filmu. ^^

Do przeczytania w piątek/sobotę. Wasze blogi będę komentować w piątek/sobotę.

5 komentarzy:

  1. fajny blog ;)
    obserwuję.
    artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu! ;)
    Super bransoletki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny misio :) ja również życzę udanego wyjazdu. :) dzięki za odwiedziny u mnie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę udanego wyjazdu :D
    ale słodki kociak i ładny misiek :)
    o zaciekawił mnie ten film, chyba sobie obejrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki kociaczek, a na film chętnie się skuszę

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)