8/26/2012

zmiany

hej.
Byłam wczoraj na koncercie. Jak się okazało był troszkę niewypałem, bo zespół spóźnił się półtorej godziny, a potem rozkładał się kolejne pół godziny. Nie było tak najgorzej, ale spodziewałam się czegoś innego. Trudno.
Dzisiejszy dzień był zakręcony. Od popołudnia co chwila ktoś do nas przychodził. Najpierw mieliśmy przyszywaną ciocie i wujka na obiedzie, a później mamy znajoma. Na obiedzie byłam, a potem poszłam do Pawła. Wpadliśmy na pewien pomysł, że urządzimy wspólne rozdanie, ale co i kiedy dowiedzie się w przyszłości.
Jak zauważyliście na blogu zaszły zmiany w wyglądzie. Zmieniłam szablon, a także widgety na pasku bocznym. Założyłam także profil na facebooku, więc jeśli możecie to lajkujcie, a jeśli zostawicie wiadomość, to ja odwdzięczę się tym samym. ;) Facebookowy profil. W pasku bocznym jest też Fan box, który będzie pokazywał facebookowych lajkujących profil. Profil nie jest do końca ukończony, w sensie jego wygląd, ale nad tym pracuje i do końca tygodnia powinien już wyglądać jak przystało. :)
Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? 
Jutro mam dużo do zrobienia, więc dziś już kończę i zostawiam Was z zapowiedzią mojego outfitu, który pojawi się w najbliższym czasie. :)

8 komentarzy:

  1. Świetnie teraz twój blog wyglada !

    www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten szablon <3
    Ja usunęłam ostatnio moje blogi i postanowiłam chwilę odpocząć od blogowania i zrobić porządnego bloga. Za niedługo wracam z nowymi pomysłami i inspiracjami! Obiecuję że wrzucę tu adres do nowego bloga! : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwujemy ? Ja już :*
    Chcesz wiedzieć jakie jest moje życie i zachowania wejdz i jak chcesz to nawet komentuj http://juppijaaj.blogspot.com/ z góry dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś oTagowana.
    sweet-conspiracies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje nawet nie wiesz ile dla mnie znaczą takie miłe słowa i to, że w ogóle ktoś przeczytał moja notke :) I tak samo planuje jakieś zmiany w wygladzie bloga ale ciagle nie mam czasu. Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)