8/28/2012

Outfity i tag

hej.
To był ciekawy dzień, a jutrzejszy też na nudny się nie zapowiada, o ile moich planów znów nie pokrzyżuje pogoda. :)
Dziś rano (tzn. o 11) byłam na zdjęciach, a raczej byłam towarzyszem przyglądającym się zdjęciom, bo nie chciałam zdjęć. Później trochę w domu i popołudniu to Tarnobrzega. Wróciłam o 19 i pojechałam na rowery. :)
Dziś taki trochę bonus, bo dodaje zdjęcia z niedzielnego i dzisiejszego outfitu.:)








Zostałam otagowana przez Gosię.
Moje odpowiedzi:
1. Do której klasy idziesz po wakacjach?
Do drugiej gimnazjum :).
2. Masz rodzeństwo? Jak mają na imię?
Mam brata Krzyśka.
3. Ulubiony kraj w Europie.
Hmm... nie mam.
4. Tymbark vs. Frugo
Nie pije za bardzo tych napojów, ale bardziej smakuje mi Tymbark :)
5. Do szkoły... plecak czy torba.
Zależy ile mam książek :) Przeważnie nosze plecak, bo mam dużo książek, ale z torbą w szkole też się czasem pojawiam ;)
6. Ulubiony serial?
Pamiętniki wampirów. Słodkie kłamstewka. <3
7. Bez czego trudniej byłoby ci przeżyć? Bez telefonu czy komputera?
Myślę, że bez komputera.
8. Ulubiony gatunek książek?
Nie mam jakiegoś ulubionego gatunku. Nie lubię za bardzo sci-fi typu Hobbit.
9. Ulubiony pisarz?
Z takich książkowych to nie posiadam, a od wierszy to Maria Pawlikowska-Jasnorzewska, Halina Poświatowska  i Jan Twardowski.
10. Gdybyś mógł/mogła zrealizować jedno twoje marzenie, to co by to było?
Żebym mogła przeżyć jeszcze raz kilka chwil z pewną osobą i żebym się wtedy inaczej zachowało.
11. Bez czego nie wytrzymałbyś/ałabyś na bezludnej wyspie?
Hmmm... bez książek. :P tak na serio to nie wiem, może bez telefonu. nie mam pojęcia.

Moje pytania:
1. Twoje hobby.
2. Najbardziej żenująca sytuacja w Twoim życiu.
3. Ulubiona piosenka.
4. Ulubiony cytat z książki/filmu itp.
5.Ulubiony film.
6.Moment, który chciałbyś/abyś przeżyć lub obejrzeć z boku z swojego życia.
7. Ulubiona postać bajkowa.
8. Bajka, która kojarzy Ci się z dzieciństwem.
9. Smak dzieciństwa.
10. Kisiel vs budyń.
11.Napój kolorowy vs woda.

Taguję:
Paweł
Karolina
Księżniczka Idealna
Marta
Ola Giera
Asia
Scarlett
Sylwia Walkowiak
Ally 
Duśka
Nika

Have fun! :D

8 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje ;) Postaram się odpowiedzieć na pytania jak najwcześniej ;)

    Pozdrawiam i obserwuje (mogę liczyć na to samo??)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie będzie nastepnej cześci, niestety koniec, jeśli chodzi o to opowiadanie, może będzie kiedyś inne. świetny outfit !
    dziękuje że właczyłaś mnie do zabawy : )

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za otagowanie, sprobuje jak najszybciej odpisac na pytania : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje ;)

    Obserwuję mogę liczyc na to samo ?? :)

    ann-fashion-model.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za udział w moim candy ;-)
    bardzo ładna brabsoletka ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z marzeniami spisanymi na kartce :) Dziękuje bardzo i w ogóle dziękuje za to wyróżnienie kochana !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)