8/31/2012

Sandomierz

Chciałabym Wam podziękować za ponad 1000 wyświetleń. Z tej okazji za niedługo pojawi się rozdanie. :)
Wczoraj na spontana pojechałam do Sandomierza na Dzień Wspólnoty. Ogólnie to plany miałam inne, ale koleżanka powiedziała, że mają jedno wolne miejsce w samochodzie, więc się zabrałam. Wyjechaliśmy o 9, a wróciliśmy o 21. Spotkałam mase ludzi. Wieczorem był koncert i w ogóle fajnie było. Nie wzięłam aparatu, ale wieczorem porobiłam jakieś zdjęcia telefonem. Najlepszej jakości one nie są, ale jak spotkam sie z koleżanką to zgram sobie od niej zdjęcia.
Pierwsze zdjęcie jest z środy jak poszłam z koleżanką na miasto. Jak widać zbierałyśmy paragony ^.^, a potem zrobiłyśmy sobie mały przegląd paragonów na asfalcie. :D
hahaha, paragony :D


Śpiewający :)

Starówka

Ci ludkowie po prawej to orkiestra, która grała

panorama Sandomierza, widziana z schodów podczas schodzenia z Starówki ^^
Lecę się ogarnąć, bo jedziemy z koleżanką na Madagaskar do kina. Oglądaliście może ?

9 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog. z chęcią dodam się do obserwatorów. pozdrawiam.
    aertystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w Sandomierzu na wycieczce klasowej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałam ! mega ♥
    a co do sandomierza..jest przecudowny .. byłam też ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie tak pasja nas łączy :) Piekne miasto i zdjęcia :) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne widoki *.* Chciałem Cię poinformować, że twój blog został nominowany w konkursie na najlepszy blog z okazji Dnia Bloga (oczywiście przeze mnie na mojej stronce). Najlepiej jakbyś poinformowała o tym swoich czytelników, bo nagroda jest warta zachodu - miesięczna reklama na Filmowym Abecadle :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie i do obserwowania :>

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)