1/17/2013

Liebster Award.

Zostałam otagowana przez Evil. Dziękuje za to wyróżnienie. Myśle, że większość wie o co chodzi, więc nie będę tłumacz. Powinnam otagować 11 osób, ale nie zawsze każdy chce, więc jeśli ktoś ma ochote to prosze bardzo. :)
1. Masz zwierzątko? (rodzeństwo się nie liczy) 
    Nie. Ja tam lubie mojego brata ;)
2.Ulubiona potrawa?
   Zupa ogórkowa, pyzy, placki ziemniaczane, pizza i wiele innych :) 
3. Ulubiony zespół?
    Nie mam ulubionego zespołu, ale słucham: Dżemu, Lenki, happysadu, The Pretty Reckless, Linkin Park,   Metallica, Nickelaback, Nirvana, Perfect, The Offspring, Video itd.
4. Co robisz w wolnym czasie? 
    Spotykam się z znajomymi, facebook, czytam, oglądam seriale. 
5. Jak spędzasz wakacje?
   Na 2tygodnie jade na 'oaze' wakacyjną, a reszte spędzam u babci na wsi lub z rodzicami :)
6. Kisiel czy budyń?
   Oba. 
7. Kim byś chciała zostać jak dorośniesz?
   Może to dziwne, ale jeszcze nie wiem, choć już powinnam. :< 
8. Film czy książka?
   Zależy jaka książka/film... Raczej książka.
9. Skype czy GG?
   Nie korzystam zbyt często z tych możliwości danych nam. :) 
10. Od kiedy masz bloga?
     Ogólnie pierwszego swojego bloga założyłam jak miałam ok.7-8 lat na onecie, nawet nie pamiętam o czym on był. Miałam wiele blogów, a tego, w takiej formie jakiej jest aktualnie, prowadze od sierpnia 2012 :) 
11. Jakie blogi przypadają Ci do gustu? 
     Takie na których ktoś ciekawie pisze :) Ostatnio mam manie na blogi włosomaniaczek xD

Pytania:
1.Bajka kojarząca się z dzieciństwem.
2.Postać z którą utożsamiałaś/eś się w dzieciństwie.
3. Ulubiona książka.
4.Ulubiony film.
5. Kiedy założyłaś/eś pierwszego bloga.
6. Ulubiona piosenka.
7.Grasz na jakimś instrumencie?
8.Masz misia z dzieciństwa?
9. Piszesz pamiętnik?
10. Ulubiony vblog.
11.Co byś wybrał gdybyś miał/a możliwość? ---->






Ogólnie to mam szczęście. Akurat dzisiaj jak mieliśmy taki świetny pomysł na GW (każdy miał przynieść swoje zdjęcie z dzieciństwa i mieliśmy zgadywać kto był kim) to musiałam się wczoraj już tak porządnie rozchorować. Jeszcze jutro mieliśmy jechać na występ teatralny do sąsiedniego miasta. I nic. Musze zostać w domu. Pocieszam się tylko, że lepiej teraz niż na feriach. To wszystko przez tą okropną wczorajszą pogode!
Jak Wam mija czas? Macie ferie czy jeszcze nie?

22 komentarze:

  1. Ja również założyłam mojego bloga w sierpniu i podobnie jak ty miałam kiedyś bloga na onecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój pierwszy również powstałam na onecie, ale dowiedziłam się o bloggerze i wolę tu.
    Happysad rządzi ;)

    Pozdrawiam i dziękuje za wzięcie udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :)

    Zajrzyj w wolnej chwili: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/01/poszukuje-pomocy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, mogło skojarzyć Ci się z PLL :) W sumie właśnie do takiego "szantażu" porównałam moje odczucia, uczucia... Może to dziwne, ale nie lubię tak w prost wszystkiego pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrej muzy słuchasz :) życiowy demot

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny gust muzyczny, wiele osób mogłoby go pożyczyć sobie.

    A co do demota,może to dziwne,ale ja jakoś nie skorzystałabym z żadnej z opcji. Jakoś tak dobrze zrobiło mi się z życiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz zacznę drugi tydzień ferii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ferie jeszcze tydzień :) Świetne odpowiedzi :D

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. JA bym dała "uruchom ponownie"
    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Libster Award wszędzieee! xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety projektanci czasami przebijają samych siebie w głupich projektach. Jednak wiadomo- to moda pokazowa, jak dla mnie to bardziej do inspiracji, nie do użytkowania. No bo weźmy te buty. Nie wyobrażam sobie polek biegających po centrum handlowym w takich butach xD
    Ps. A co do besta, to co bym klikła to nie wiem xD
    Pozdrawiam!
    http://pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi ;)
    Czas spędzony pozytywnie, na szczęście mam jeszcze ferie! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękiii, nooo lepiej sobieee obejrzyj < 333
    szczerze niee lubie tego tagowania : )

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, że są ludzie, którzy słuchają takiej muzyki :D
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też się rozchorowałam. Ferie na szczęście mam od przyszłego tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do zabawy blogowej VERSATILE!
    http://limannel.blogspot.com/2013/01/versatile.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)