1/13/2013

lovely.

Wczoraj kolejna sobota, podczas której większość spędziłam poza domem.
Miałam dzisiaj iść do kina na 'Zmierzch' (tak moje kino jest tak zacofane, że dopiero 'Zmierzch' puszczają), ale źle się dzisiaj coś czuje. Znów zaczynam kaszleć -,-
Taka piękna pogoda. Śnieg. Mróz. Aż chce się jechać na łyżwy. Tylko ta szkoła... :)
Oglądał ktoś wczoraj mecz Polska - Białoruś? Ja nie cały, ale oglądałam.
 Dzisiaj tak troche miłośnie będzie z bestami, bo miałam dziwny sen...
'
'-Znam jedną mocną, ciętą riposte... - powiedział Kuba po wysłuchaniu kilku gadek Łukasza. Popatrzyłam na Kube z zainteresowaniem 'co on wymyślił' - Ale będzie do tego potrzebna energia kinetyczna twojej ręki.'
hahahaha. tak. Oni to mają dziwne pomysły.
Dziękuje Wam za 21 komentarzy pod ostatnią notką <3



 



15 komentarzy:

  1. niezłe inspiracje ;)

    Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gif z postaciami z bajkami Disneya ( trochę tak głupio nazwać to bajkami... )

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaa nie ale komuś sie śniłaammm < 333
    aa coo sie śniło ?;d miłośc ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja miałam podobnie tylko ze nie ja śniłam tylko mój 'kolega' xddd

    OdpowiedzUsuń
  5. megaśny jest ten gif z Disney'owskimi parami :) Mimo, że mam już 20 lat to mam wielki senstyment do Pięknej i Bestii :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w kinie też puszczają filmy nie na bieżąco - niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam feriee ;D
    Świetne gify ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie oglądałam. Świetne gify <3

    http://kaillaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. meczy nie oglądam, ale o dziwnych snach coś wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nominowałam Cię na Liebster Blog :) Mam nadzieję, że weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejj dziekujeee ♥ a co do tekstu taty mówił serioo chyba -.- ;d
    u mnie pełno śnieguu i w ogólee zimaaaaaaa < 333

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)