1/26/2013

zimowo - inspiracje.

Robiąc porządki podczas choroby, znalazłam kilka zimowych inspiracji. :)







Wróciłam godzine temu z urodzin koleżanki. Zrobiliśmy niezły przypał i będzie co wspominać. Moje blogowanie ostatnio troche się ograniczyło, co spowodowane było powrotem do szkoły po chorobie, jutro dodam tag, do którego zostałam nominowana. :)
Wszystko zaczyna się chyba układać, co najmniej tak mi się wydaje. Jeden durny sms chłopaków z mojego telefonu spowoduje coś czego raczej nie będę żałować. :) Zobaczymy jutro na małej powtórce dzisiejszej imprezy urodzinowej :)

4 komentarze:

  1. Swietne inspiracje :) jak dawno nie byłam na żadnych urodzinach..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam :) Teraz twoja kolej na obserwowanie <3 ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. noo chłopakii nierazz wymyślą coś głupieegoo na co my nie potrafimy sie odważyć xd znamm too
    megaa fajne inspiracjee ;333

    OdpowiedzUsuń
  4. ziima :3
    + Obserwujemy?:)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)