12/12/2012

12.12.12 :3

hej. hi. hello.
mam nawet dobry humor, co jest dosyć dziwne.
wczoraj była taka piękna data. chciałam napisać notke, ale nie miałam kiedy. :<
chciałam napisać na telefonie, ale dodał się tylko temat postu, a treść nie, więc pisze to dzisiaj (13.12), ale data jest wczorajsza. :)
sks. potem spacer z koleżanką i wróciłam do domu około 21. no i jeszcze trzeba odrobić lekcje.
uwielbiam moją klase.
rozciągamy się na wf.
- dzisiaj jest 12.12.12, trzeba zrobić coś szalonego!
- pouczmy się z matmy!
- biegajmy na rozgrzewce cały czas.
*facepalm*
po chwili zrobiłyśmy kanapke na sali gimnastycznej na koleżance.
dzisiaj dostaliśmy jakiejś mani na gruz. przerabialiśmy wszystko na gruz, a Kamil nawet napisał piosenke o gruzie. potem jak wracałam z koleżanką do domu to śpiewaliśmy piosenki i zamieniałyśmy niektóre słowa na gruz.
"Ja uwielbiam GRUZ. On tu jest. I tańczy dla mnie. Bo dobrze to wie, że porwe gruz i w gruzie schowam na dnie. GRUUUZ!"
"Jingles gruz. Jingles gruz. Gruz is everywhere."
<3
ide się uczyć na sprawdzian z bio :<

10 komentarzy:

  1. hahah Gruzz zawsze spoko xdd
    no to powodzenia bo ja nie lubie biologi : ) xdd
    a co do mojej notki, too myśle że wiele osób by sie o ciebie martwiło, naprawde ; )
    nawett jaaaa jakby zabrakło twoich postów i komentarzy u mnie ;DD ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gruz zawsze spoko. Ale wy macie banie xD :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Pokłosie" :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ajaj. magiczna data była! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywnie widzę ;D
    Hahaa ach ten gruz xd

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny wystrój bloga : D . skąd wzięłaś taką kartkę przy dacie : D . bardzo mi się to podoba ;3 . na przerwie akurat tego dnia była 12:12 czekałam na tą minutę bardzo długo : D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym Cię poinformować, że mam nowy adres bloga! ;)

    laalala-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny post :)
    zapraszam na blog mój i mojej przyjaciółki może cię coś zainteresuje http://just-williams.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aahahaha :D
    dodaajj nowee bo czekamm ; *

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)