12/29/2012

filmy + zmiany

może zaczne od zmian.
może nie zauważyliście, ale zmieniłam zdjęcie avka i nick: z takeasmile na Caria.
skąd Caria? od dwóch imion dziewczyn z dwóch seriali: Caroline (TVD) i Aria (PLL).
_______________________________________________________________________
obejrzałam ostatnio kilka filmów, nie koniecznie najnowszych, ale takie które chciałam obejrzeć od jakiegoś czasu. zaczynamy.
"Charlie i fabryka czekolady" na ten film zbierałam się od 5 lat, odkąd przeczytałam książke, więc gdy zobaczyłam, że będzie w TV stwierdziłam, że obejrze. Niesamowicie jak rewelacyjny nie był. Podobał mi się w tym filmie Johny Depp. :)
7/10
Nie zamierzałam oglądać tego filmu. Właściwie to Paweł tak to zrobił, że zgodziłam się to obejrzeć. Pokazał mi, że w tym filmie będzie Ed Westwick ^.^ Film biograficzny. Ogólnie nawet ciekawy, ale strasznie dłuuugi. -,- Zaczął się rozkręcać około połowy. Recenzja Pawła --> KLIK
6/10
Podczas oglądania tego filmu miałam dziwne wrażenie, że jest to angielska wersja dwóch części Kac Vegas. Fabuła podobna: zwierze w pokoju (Kac Vegas: tygrys, Kochanie, poznaj moich kumpli: owca), brak akceptacji ze strony rodziców, kokaina, zadzieranie z dilerami. Troche się pośmiałam, troche podziwiałam angielską urode i brytyjski akcent (<3) aktorów.
4/10
Myśle, że o filmie dużo osób słyszało, a może nawet oglądało. Zaczynam się nudzić komediami romantycznymi. -,- Kay chce odnowić swoje małżeństwo, więc szuka na to sposobu. Arnold najpierw nie chce, jednak ulega żonie. Lecą tam i zaczynają terapie. Z jakimi skutkami? Trzeba obejrzeć.
5/10

Jedno ogłoszenie: na moim drugim blogu z recenzjami pojawiła się druga recenzentka. Zapraszam na jej pierwszą recnezje ;) KLIK




          Twitter  Tumblr. 


20 komentarzy:

  1. "Kochanie poznaj moich kumpli" zaczęłam oglądać, ale nie skończyło. Zażenowało i zanudziło mnie totalnie :/ A "Dwoje do poprawki" mam w planach :]
    Ps. Miło wiedzieć, że ktoś czyta notki. U mnie gdyby było ciepło, to by się zapewne otwarcie do stycznia opóźniło, ale na szczęście ( nie wierze, że to mówię) był mróz :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio w TV oglądałam Charilie i fabryka czekolady <3
    Lubisz TVD i PLL ? Jeej ja te seriale uwielbiam :)
    Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę własnych łyżew. ja zawsze wypożyczam i zawsze mnie prawa kostka po nich boli :/ Chyba jest jakaś niewymiarowa xD Ale ogólnie w zimie lubię min. to, że jest lodowisko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarlie i fabryka czekolady <3 uwielbiam ten film :)
    ciekawy blog ^ ^

    dziękuje za komentarz i obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. filmy są świetne :) 1 najlepszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też oglądałam plotkarę . Bardzo lubiłam ten serial , ale serio znudziło mnie to przede wszystkim właśnie przez to , że każdy z każdym ... normalnie moda na sukces :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten pierwszy film kiedyś oglądałem, ale już nie pamiętam o co w nim chodzi.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. "Charlie i fabryka czekolady" - mistrzostwo . Lubię ten film : )

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tylko Charliego oglądałam i jest świetny ! ♥
    a co do życiaa.. tak chyba ja tez potrzebuje wielu zmian w życiu. na blogu chyba nic nie zmienie... chociaz zobaczymy ; )) )
    dzięki za komentarz w ogóle i zrozumienie; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie ogladałam żadnego, ale Charliego czytałam :0
    Pozdrawiam :)
    www.blask-ksiazek.blogspot.com - o ksiażkach
    www.teenagers-troubles.blogspot.com - dla nastolatek

    OdpowiedzUsuń
  11. z wymienionych powyżej oglądałam tylko Czarlie i fabryka czekolady xd

    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł z tą nową nazwą :) Charlie jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam tych filmów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam tych filmów, ale miałam początkowo iść na "Dwoje do poprawki". :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam żadnego :) Ale z chęcią sobie jakiś zobaczę :) Fajna nazwa : Carie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie widziałem tylko tych Kumpli i nie będę ich oglądał! W życiu XD A no i dzięki za reklame haha :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Samotny mężczyzna" ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie Charlie... się bardzo podobał, ja lubię takie filmy, trochę irracjonalne z psychodelicznymi dodatkami :)
    Co do Kochanie poznaj... to samo wrażenie odniosłam. Nie zrobił na mnie wrażenia.

    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)