12/31/2012

podsumowanie.

Podsumowując 2012 roku. Tak sobie czytam pamiętnik i wspominam. W styczniu straciłam swoją szanse i kogoś skrzywdziłam. Jak się teraz okazuje tą decyzją siebie też. Później kolejne próby z tą osobą. cóż. Ferie były świetne. Znów zaczęłam jeździć na łyżwy i troche przestałam być aspołeczna. Wakacje udane, ale nie najlepsze ze wszystkich. Poznałam mase ludzi, z niektórymi zaprzyjaźniłam się i dalej utrzymuje kontakt. Coś się zaczęło psuć z bliską mi osobą, która wracała do mnie, gdy byłam jej potrzebna. Dalej nie zakończyłam tego. Kiedyś potrafiłyśmy pisać ze sobą i to wiele. Teraz nic. Troche mi szkoda. Zaczęłam więcej zastanawiać się nad tym co robie. We wrześniu postawiłam sobie pewne cele, do których dąże. Zaczęłam interesować się włosmaniactwem i przestałam słodzić. =D Zaczęłam się integrować z klasą. W ogóle klasowo zaczęliśmy się lepiej dogadywać. W grudniu zaczęłam poprawiać stosunki z niektórymi osobami, z jakimi skutkami zobaczymy, gdy wróce do szkoły. No i rozwaliła się 'ekipa', z którą jeszcze rok temu miałam taką świetną zime. Oczywiście wróciłam do publikowania recenzji na blogach. Gdybym nie usunęła w styczniu bloga z recenzjami to obchodziłabym już rok blogowania. Założyłam też tego bloga i jestem z siebie dumna, że po 4 miesiącach wciąż go pisze. Oczywiście z małą miesięczną przerwą. Zaczęłam też systematyczniej pisać pamiętnik. Troche zamknęłam się w sobie. Odkryłam niektóre piosenki, zespoły, do niektórych powróciłam. Zaczęłam oglądać dwa seriale (Plotkare i PLL). Zmiana klasy rok temu doprowadziła do tego, że znów zaczęłam odnawiać znajomość z pewnymi osobami. Pod koniec tego roku stwierdzam, że już nie mam takiej osoby, której moge ufać i wszystko powiedzieć i która chodziłaby ze mną do szkoły.
Postanowień mam, ale jest ich za dużo, żeby je tu zapisać. Myśle, że pamiętnik to lepsze miejsce.
Troche się rozpisałam, więc jeśli ktoś dotrwał do końca to gratuluje. :>
Jeszcze dzisiaj sylwester u koleżanki. :)
Życze Wam, aby w nadchodzącym 2013 roku spełniły się Wasze marzenia, abyście wytrwali w postanowieniach i żebyście mieli siłe, aby wypełniać je. Żebyście były szczęśliwe i zdrowe (zdrowie najważniejsze!). Szczęśliwego nowego roku i udanego sylwestra! :)
To mój pierwszy blog z recenzjami książek (albo drugi), który się zachował i nie jest usunięty :D LINK Kiedyś wyglądał lepiej, póki onet nie wepchał tam swoich 'łapek' ulepszając go. :) Stwierdzam, że czytałam wtedy troche poważniejsze książki niż teraz. -,-
Aktualny blog LINK








15 komentarzy:

  1. ŻYCZE CII WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGOO.. przeczytałam do końcaa :D jesstemm z siebie dumnaa. ;c kurde nie fajniee jeśli chodzi o tracenie przyjaciół i bliskich, ważnyc sercu osób, ale zaczynamy nowy rok ii życze ci abyć zaczęłaa jak i skończyła go wspaniale, bez żadnych niespodzianek i przykrości . : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się w Twoim życiu, w tym roku wydarzyło :>

    Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w nowym roku , spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o Kupiliśmy zoo - bardzo , bardzo warto . Film jest dość długi 2 godziny z groszami ale jest świetny. Są i śmieszne teksty ale i momenty kłótni kiedy chce się płakać. Film pokazuje wiele, jak wszystko można stracić. Jest świetny sama rola Matta Damona genialnie się wykazał ponieważ jego role zazwyczaj to jacyś szpiedzy itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeeej.Ja dzisiaj trzy godziny robiłam podsumowanie zeszłego roku i postanowienia na ten..zastanawiałam się nad opublikowaniem ich,jednak w połowie zeszłam na bardziej prywatną sferę życia..więc pomyślałam,że nie ma to sensu:)Ja również ostatnio częściej piszę w pamiętniku,ale nie jest to spowodowane moim zamknięciem się w sobie.Plotkarę również oglądałam..ale w roku 2011.W roku 2012..jakoś przestałam,czego żałuję,ale nie mam czasu.A jeśli już go znajdę,to wolę poświęcić go na książkę lub jakiś film(niekoniecznie dobry z moim szczęściem do beznadziejnych filmów)i słuchasz Hey^^Ja dzisiaj też poniekąd o nich pisałam:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhy..w podliczeniu ile czasu spędzam na komputerze,a ile przy książce mój wynik jest zdecydowanie negatywny..ale na szczęście znajduję troszkę czasu na czytanie;)

      Usuń
  7. wszystkiego najlepszego w nowym roku, oby okazał sie da Ciebie jeszcze lepszy niż poprzedni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pamiętniki <3 dobrego 2013

    w wolnej chwili zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja dobrze zakończyłam i dobrze rozpoczęłam nowy rok :)

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stefana też właściwie lubię, ale Damon ma cos takiego w sobie, ze bardziej by mnie do niego przyciągało na miejscu Eleny :D Też z niecierpliwością czekam na nowy odcinek <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętnik to super sprawa, bo tak jak Ty, później można wszystko powspominać. Ja nie mam, bo zaraz by mi się znudziło pisanie.
    Rok nie był zły chyba ?

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)