12/27/2012

wyjazd + inspiracje

odwiedziłam w końcu fryzjera. :) podcięłam końcówki. oczywiście nie obyło się bez przypału. czekając na swoją kolejke (byłam w zakładzie mojego kolegi mamy) spotkałam moją nauczycielke polskiego -,-
byłoby dobrze, gdyby nie to, że zaczęła mnie wypytywać o plany na sylwestra, święta itp. O.o
ok. przeżyłam. xD
jak wróciłam to pojechałam z rodzicami do rodziny w odwiedziny, bo wujek mojej mamy jest chory. byłam tam dopiero drugi raz. dużo się dowiedziałam o rodzinie np. że w rodzinie są bliźniaczki O.o
w drodze powrotnej mama troche opowiedziała mi o tym jak była mała i tam przyjeżdżała. lubie takie historie. :)
teraz część z inspiracjami :D






jutro dodam mini 'recenzje' kilku filmów, które ostatnio obejrzałam.
zapraszam do klikania like na facebookowym fanpage mojego drugiego bloga o książkach :)

12 komentarzy:

  1. hahah. moja koleżanka też kiedyś u fryzjera spotkała nauczycielkę od polskiego. Aby jej nie zauważyła chowała się za gazetą.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. O popatrz, ja niedawno też byłam przyciąć końcówki, z tym, że nie spotkałam swojej nauczycielki, a dziewczynę, której bardzo nie lubię. Inspiracje świetne, chyba zakochałam się w drugim zdjęciu, a raczej w sukience, która jest nieziemska *____*

    Jeśli chodzi o moje opowiadanie, jakbym umieściła tam inny zespół, albo stworzyła go w swojej głowie i tak wydaje mi się, że warto będzie się zapoznać z tą historią od początku do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niedawno miałam włosy do połowy pleców.. poszłąm do fryzjera na podcinanie końcówek i skończyło się na tym, że mam włosy do ramion :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejjj ja bym się schował przed nią, zawsze tak robię, żeby tylko mnie nie zauwazyła osoba, której nie lubię :D haha xD Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję bajkowego filmu "Parnassus" :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne inspiracje, śliczny kok.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam inspiracje !
    ostatniio tu mnie nie było widzeee boo nagłówek zmieniłaś ♥ jakii świetny ! ale śniegu nie ma ;cc
    cooo do tego kłamstwa o śmierci... w sumie powoli zaczynam rozumieć, ale wczoraj zakończyliśmy naszą znajomośc w niemiły sposób i lepieju żeby tak zostało. nie mam zamiaru do tego wracac, zwłaszcza ze kazde swojee pisane do mnie było zmyślone ; )
    a co do serialuuu .. uwielbiamm sie tak wkurzac na nich wszystkichh :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne inspiracje :) Nie lubię tego momentu gdy spotykam nauczycielkę u fryzjera , ostatnio też mi się to zdarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię jak mama mi opowiada o różnych rzeczach :3
    Świetny blog obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    http://zuzaa-zuuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ta druga sukienka :D
    A nauczycielkę o jej plany zapytałaś ? :D ahah

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie zapraszam na drugi rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspiracje świetne. Też uwielbiam słuchać takich opowieści :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)