12/11/2012

last song.

"Trzeba przyznać, że "Ostatnia piosenka" to naiwna bajka o księciu i księżniczce, a jednak ogląda się je ze wstydliwą przyjemnością." - Dorota Kostrzewska, źródło

'last song' - myśle, że większość kojarzy ten film. ja go uwielbiam, no i dzisiaj oglądam go znów. książkę też przeczytałam (RECENZJA), bo z założenia wychodze, że najpierw powinnam przeczytać książkę, a później obejrzeć film. chociaż jak przeczytasz książke, to wiesz co się stanie w filmie, no i na odwrót. mam z tym filmem miłe wspomnienia.
tak, więc siedze z laptopem, oglądam 'last song', obok mnie kanapki, herbata, pamiętnik.
może w końcu opisze w pamiętniku zaległości, których nie opisałam.

lubicie ten film? oglądaliście go kiedyś? podobał się Wam? 


4 komentarze:

  1. Uwielbiam ten film oraz książkę, strasznie płakałam podczas czytania końcowych rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam ale zamierzam oglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam wielokrotnie, czytałam również. Płakałam jak bóbr pod koniec.
    http://teenagers-troubles.blgospot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. książki nie czytałam ale film widziałam wielokrotnie i pewnie wkrotce obejrze go znowu
    Zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)