12/21/2012

niezniszczalna.

ja to chyba jestem niezniszczalna. kolejny koniec świata, a ja nadal żyje. O.o
dziwny tydzień.
byłam u lekarza, mam antybiotyk przepisany itp., ale i tak chodze do szkoły, bo przypały są.
było nas po 9 osób, bo połowa chora, a połowie zdrowych nie chce się przyjść :)
w środe roznosiłam kartki z życzeniami dla nauczycieli. takie troche zianie miałam z niektórych nauczycieli, ale spoko, spoko.
w ogóle to jestem szczęśliwa. aż za bardzo. i to mi się wydaje podejrzane.
no i jeszcze w środe ubierałam choinke.
hahaha, dzisiaj fajny dzień. wigilie klasowe, a u nas w klasie 9 osób. ^.^ wigilia w 9 osób zawsze spoko. siedzieliśmy jak na stypie. potem jeszcze wpadło kilka osób z innej klasy (zaciesz miałam), a później szukaliśmy dyrektorki, żeby nas zwolniła z ostatniej lekcji i żebyśmy mogli iść do domu. więc wróciłam o 12.35 do domu :D potem poszłam z koleżanką na miasto i kupiłam sobie kilka rzeczy, niby że pod choinke xD
uwielbiam mojego kolege, który składając mi życzenia powiedział "gratuluje sylwestra" >.< hahahahaha. kocham to. ogólnie z dziewczynami złożyłyśmy sobie takie fajne życzenia. no i porobiliśmy sobie sweet focie z chłopakami. :D
założyłam sobie tt i tumblr'a.
--> tt
--> tumblr.
bawiłam się grafiką. witamy kalendarzową zime <3

uzbrojona w bombki zaczęłam ubierać choinke xD

no i zaczęło się. szpic już jest ! :D

moje ulubione bombki <3

aniołek <3 lubie,lubie,lubie.

no i ja.
macie plany na sylwestra? wybieracie się gdzieś na święta? ja jade do babci, ale tylko na dwa dni. jak przeżyliście dzisiejszy koniec świata? :D
jeśli mowa o końcu świata: d^.^b


8 komentarzy:

  1. Ale masz to zdjęcie śliczne *.* U mnie na wigilii brakowało tylko 1 osoby, ale jakby nawet 15 brakowało to i tak by nikt nie zauważył - mam 36 osób w klasie xD Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję "Titanica" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ło, zdrówka na te święta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooojejj ilee tu tego u cbb. cały czas sie coś dziejej haha lubie takie notkii :D
    sylwester u koleżannki, wigilia u babci a potem chyba obiad u cioci w świetaa, ale jeszcze nie wiem :D a ty jak tam sylwestra planujesz ? : )
    a coo do komentarza au mnie.. z czego masz sieć i co to za pakiet ?

    OdpowiedzUsuń
  4. żartujesz że nie obejrzałaś ? takie cudeńka trzeba oglądać all day <3

    OdpowiedzUsuń
  5. musze pomyśleć nad tym playem .. alee jeśli chodzi o sylwestra to troche nie fajnie z tą koleżanką, ale napewno coś wymyślicie ! udanegoo ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak wigilia klasowa w 9 osób... :D Ja niestety nie miałam w ogóle bo wychowawca chyba ma takie podejście typu 'po co wigilia najgorszej klasie z szkole' -,-
    zapraszam do mnie [kliknij tutaj] ;3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)