12/25/2012

christmas time.

no i doczekałam się świąt.
wczoraj wróciłam od babci około 20. wigilie zjedliśmy i u rodziny mamy i u taty. 2 lata nie byliśmy tam na wigilii. :)
bawiłam się w Mikołaja, bo podkładałam prezenty pod choinke kuzynkom. sprawia to radość, gdy takie małe dzieci wierzą w Mikołaja i otwierają z zaciekawieniem te prezenty. 
nauczyłam się (na włosach kuzynek) robić warkocza dobieranego. jestem z siebie dumna.
oczywiście skoro święta no to trzeba też zmienić wystrój pokoju. mam dla Was kilka zdjęć. Choć i tak kilka rzeczy jeszcze doszło.
dzisiaj 'Kevin' znowu. szkoda, że nie sam w domu, bo samego w NY już oglądałam w tym roku :<
przeglądając tak propozycje stacji telewizyjnych znalazłam kilka fajnych filmów np. "Parnassus" (jutro, 16.25 Polsat), dzisiaj obejrzałam "Charlie i fabryka czekolady" w końcu. zamierzałam obejrzeć ten film od 5 lat, odkąd przeczytałam książke.
na blogu zaszły zmiany wystroju. zmieniłam nagłówek oraz szablon. jak Wam się podoba? 

na tym zdjęciu nie ma jeszcze obrusu :<



kokarda nie wyszła, bo za krótkie włosy :<

nowy nagłówek bloga
 Jak spędziliście Wigilie?

20 komentarzy:

  1. Moje święta bardzo udane ! :D Powiem ci, że oglądaj Parnasussa bo taka okazja może się znowu nie przytrafić ! :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję bardzo optymistycznego filmu "Połów szczęścia w Jemenie" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co roku oglądam przygody Kevina i nigdy mi się to nie nudzi :) To już taka moja świąteczna tradycja :)
    A Święta nawet udane. Jak każde inne niedawno przyszły i już odchodzą ;pp

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam, że dzisiaj Charlie leciał! niestety nie obejrzałam w tv, ale oglądałam na płycie już ponad 15 razy, kocham ten film♥♥
    i-am-butterfly.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. woow... jaka ty sliczna ... Super blog !!!! Zapraszam na mój :

    modowo-kinia.blogspot.com
    KOMENTUJ , OBSERWUJ , ZAGLADAJ
    To dla mnie wiele znaczy

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna choinka.:)
    ogladałam wczoraj Kevina w Nowym Jorku.Po raz pierwszy dotrwałam do końca :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za odwiedziny i komentarz na blogu :)
    Super zdjęcia. Obserwuje i liczę na to samo :) Wiem, że były problemy ze znalezieniem ikonki z obserwatorami, jest ona na moim blogu po prawej stronie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie to już tradycja, że bawię się w ,,św. Mikołaja'' i rozdaję prezenty :D Świetny masz ten nagłówek :)
    +Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na prezentację zmian w formie "przed" i "po" :]U mnie w rodzinie nie ma za bardzo małych dzieci, więc mikołaj nie przychodzi, ale tajemnicze moce podkładają prezenty pod choinkę, a rozdaje je niezawodna Śnieżynka xD
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na: pretty-and-colour.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny nagłówek, zmiany przed i po równiez mi się podobają :)
    Też obserwuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na przedstawienie zmian - świetny :) Wigilię spędziłam miło, pierwszy raz od wielu lat nie kłóciliśmy się w domu przez cały dzień. Na razie nie ma ramki obserwatorzy, bo walczę z szablonem, który pasuje tylko kilku osobą, bo reszcie się rozjeżdża, ale z pewnością poinformuję o nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety w tym roku żadnych ozdób świątecznych nie miałam w pokoju. :/ Śliczny nagłówek. :)

    Również obserwuję i zapraszam ponownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wigilię spędziłem w rodzinnym gronie.:)

    Nagłówek fajny.:P

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko wygląda świetnie! ; )
    https://inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. no widac swiateczne zmiany w wystroju :D

    obserwujemy?
    create--yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosiłaś o poinformowanie - pierwszy rozdział na heywildwind.blogspot.com już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawe zmiany i fajny nagłówek :D . Święta spędziłam wraz z rodziną i nie ukrywam przeminęły bardzo szybko :D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  17. rodzinnie :) uwielbiam film "Charlie i fabryka czekolady"! xd

    w wolnej chwili zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)