9/11/2012

Już tylko miesiąc !

Półtorej godziny temu wróciłam ze szkoły. 7 lekcji + trening przed Basketmanią, a i tak nie wiadomo czy pójde w piątek na nią. :> Obejrzałam Pretty Little Liars i zaraz idę się zbierać do lekcji, bo jeszcze na jutro z angielskiego muszę się nauczyć opowiadać jak uczę się angielskiego. Dodatkowo jutro na 7 do szkoły i znów trening, czyli 9 godzin w szkole. :D Miło. :>
Możecie zastanawiać się o co chodzi z tym tytułem posta "Już tylko miesiąc !" już tłumacze. Za równy miesiąc będzie wyemitowany pierwszy odcinek 4 sezonu "Pamiętników wampirów", a Elena będzie przechodzić przemianę w wampira, więc... Za to 8 października jest pierwszy odcinek ostatniego sezonu "Plotkary", więc będzie się oglądało. :>
Teraz Was pozarzucam gifami i nie tylko z VD :D 
I tak wole Stelene <3
jedna z ulubionych scen :>
Stelena :D
Kolejna z moich ulubionych <3
 Zostawiam Was z tymi gifami i oczywiście przypomniam o rozdaniu! :D

7 komentarzy:

  1. Ja kocham zmierzch a pamiętniki wamirów nie oglądałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ach, ach! Jeszce miesiąc i... oj, będzie się działo. :P Też się nie mogę doczekać. Elenka- wampir, to będzie ciekawe. ;) Choć szczerze mówiąc interesują mnie bardziej relacje braci między sobą, gdy dowiedzią się, co się stało. :P
    A co do szkoły, to nie przejmuj się, ja mam tak samo. :< no, może nie tak do końca, do dziewięciu jeszcze nie dobiłam, ale jak tak dalej pójdzie, to i dziewięć godzin dziennie się znajdzie. :|
    No ale nic nie poradzimy. Możemy tylko dumnie podnieść głowę do góry, uśmiechnąć się i dalej mieć tą złudną nadzieję, "że dzisiaj nie zapytają". xD
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam tak dużo lekcji :) Nie oglądałam nigdy pamiętników wampirów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak samo siedze po 9 godzin w szkole a potem mam trening..

    OdpowiedzUsuń
  5. łe. Też ma masę lekcji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie ogląłam Pamiętników... bo zwyczajnie nie maiałam czasu. Chciałam się zabrać w wakacje za oglądanie powtórek ale mi się nie chciało. :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)