9/13/2012

let's play !

Jest! Udało się idę jutro na Basketmanie! :D Trzymajcie kciuki. :D
Przed chwilą wróciłam z takiego troche dwugodzinnego spaceru z przyjaciółką, ale później spotkałyśmy jeszcze jedną i się wygłupiałyśmy. Teraz siedzę z gorącą herbatą przy laptopie i sprawdzam jeszcze co nieco, bo nie było czasu przed wyjściem, a wczoraj nie miałam czasu, bo wróciłam dopiero przed 17 do domu. Dodatkowo poszłam na 7, bo ustalaliśmy pierwszakom otrzęsiny. :> Motywem przewodnim będzie farma. Już się tego boje. :D
Lecę teraz jeszcze coś przegarnąć lekcje, żeby na weekend było mniej i musze w końcu skończyć czytać książkę. Myślałam, że dzisiaj się to uda, ale spontaniczne wyjście z domu mi przeszkodziło. :>
Jeszcze jutro i weekend !
Macie plany na weekend ? Bo ja nadrabiam zaległości w książkach, bo nie udało mi się pojechać w tym roku na Dni Młodych :<.
wynik poniedziałkowej zabawy w PhotoScapie :D
Zapomniałabym. Zapraszam na rozdanie: :D

4 komentarze:

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)