9/08/2012

Rozdanie

Ojej jaka jestem szczęśliwa ( i zmęczona jednocześnie). Jest ponad 1500 wejść, a dokładnie dziś jest miesiąc odkąd wprowadziłam zmiany na blogu i zmienił on swoją tematykę. Strasznie Wam dziękuję. :)
Ogólnie tydzień wyczerpujący, a zapowiada się jeszcze gorzej, w sensie więcej pracy.
Dziś w końcu razem z Pawłem z Filmowego Abecadła doprowadziliśmy nasz plan do ostatnich punktów. Hahaha. Było śmiesznie i nie obyło się bez karniaczków na Facebook'u. :D
Po około godzinie stworzyliśmy już banner i wymogi tak jak chcieliśmy. Tak więc, oto banner:
Może coś napisze, więcej o tym rozdaniu. Do rozlosowania są dwie książki, które widać na bannerze. Jednak pewnie większość z Was nie kojarzy książek, więc oto i ich tytuły i autorzy:
- Małgorzata Budzyńska "AlaMaKota: Maksymalnie ja 1"
- Stephenie Meyer "Drugie życie Bree Tanner".
Zgłoszenia są przyjmowane >>TU<< i tylko i wyłącznie pod podanym linkiem. Zgłoszenia przyjmujemy do 22 września. 
Wymaganie do przyjęcia zgłoszenia też są tam podane. Trzeba obserwować blogi, polubić na fb itp. Więc pomóżcie swojemu szczęściu i zgłoście się. Czekamy :>

true story bro :>

5 komentarzy:

  1. Często tak robię. :) Telefon pomaga w dziwnych sytuacjach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz na Blasku. ;)
    Muszę Ci powiedzieć, że ładnie tutaj masz. :) I do tego ciekawie piszesz. Coś mi się wydaje, że będę tu wpadała częściej. :P
    Pozdrawiam,
    Mossi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że masz tyle wyświetleń :) oby coraz wiecej, pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)