9/25/2012

sick :(

Hej.
Znowu troche mnie tu nie było, ale po zawodach w czwartek trochę się przeziębiłam. Jednak wczoraj byłam w szkole i dopiero dzisiaj nie poszła, pomimo że źle się czuje od piątku. :>
Tydzień jest makabrycznie zawalony. Kartkówki, sprawdziany, pracy klasowe, jeszcze otrzęsiny przygotować i w ogóle wszystko.
Wczoraj poszłam z koleżanką do biblioteki, na poczte i do parku. Porobiłyśmy zdjęcia, ale wyników jeszcze nie mam. :<
Jak wyzdrowieje to idziemy na kolejne zdjęcia :D.
Pracuje nad jesiennym nagłówkiem na bloga i jeszcze coś trzeba wymyślić na bloga z recenzjami książek jakąś zmiane. :)
Jeśli mi się uda to w tym tygodniu opublikuje tu takie moje małe opowiadanie miłosne, które zaczęłam pisać jeszcze na wakacjach, ale jakoś tak nie dopracowałam ich do końca. :) Od razu mówie, że są one krótkie. :D
zapraszam na recenzję "Wielkiej Gilly".

8 komentarzy:

  1. u nie tez pełno nauki ;c ooo:D pokaż opowiadanie ♥ ja ostatnio miałam o miłości , teraz troche innee.. zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. ..no to dobrze ci sie kojarzy.. bo jeśli chodzi o filmy o obozie tylko ten oglądałam z racji tego, ze boje sie ..bo bardzo to przeżywam wszystko.. i troche na tym filmie sie opierałam..no ale tak czy inaczej mogłabym sie opierać na każdym innym filmie o takiej tematyce..bo fakty sa podobne. mogłam napisac troche wiecej, ale fakt że nie znam zbyt wiele informacji na temat, nie pozwala mi...ale ogólnie zawsze chciałam coś takiego napisać. :]
    dzięki że przeczytałas ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli że nie tylko ja mam tak pełno tego wszystkiego w szkole? Trochę to budujące szczerze mówiąc. xD
    Ale mam nadzieję, że to tylko taka wrześniowa gorączka, a druga będzie dopiero w czerwcu. (Zawsze tak było, mogliby się i w tym roku zlitować. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog ! :p

    Zapraszam na : moj-swiat-pasji.blogspot.com
    Zaobserwujesz ? To dla mnie ważne ♥ Dziękuje ! :*
    + Ja obserwuje twój ! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy przeziębieni :/ a ja tak nie lubię mieć kataru ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to chyba kazdy bedzie chorwal ;/ obserwujemy?
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)