9/29/2012

w życiu piękne są tylko chwile... :>

Siedzę z kubkiem ciepłej herbat, słucham muzyki i probuje ogarnąć. czyli typowe sobotnie popołudnie. Trzeba będzie zaraz ogarnąć lekcje i nauczyć się państw Afryki na poniedziałek :< 
Tak, kochana geografia...
Ostatnio powiedziała mi nauczycielka, że dostałam 3 z kartkówki i czy chce poprawiać. Stwierdziłam, że wole poprawiać, więc mnie spytała z Afryki (gdzie są góry, kotliny itp.) dostałam 5, a na koniec lekcji mówi do mnie, że miałam dobrze kartkówe napisaną, więc dopisze mi plusa do 5, za zestresowanie mnie. 
Dostałam zdjęcia z wypadu z przyjaciółką. 
Opowiadanie spróbuje przepisać i wstawić jutro. 
W piątek powróciłam do szkoły po kilkudniowej chorobie i hahaha... było mega zianie. 
Brakowało mi tych wygłupów, ale w piątek to już osiągnęli szczyt wszystkiego. :> 
Jak u Was? 

4 komentarze:

  1. Gratuluje zdobycia dobrych ocen :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię geografii, beznadziejnie mi idzie :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, niezła ta nauczycielka ;) nasi tak już nas nie stresują, nie muszą, bo z geci piątka to rzadkość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Typowe zachowanie nauczycieli..Ty się pocisz i trzesiesz zeby dowiedziec się, że to wszytsko na marne ;) Ale cóz ;) Jeśli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w pierwszym konkursie na moim blogu :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)