9/19/2012

keep giving me hope for a better day! ;3

hej.
Dawno mnie tu nie było, ale pracowity tydzień był. Na zawodach w piątek zajęłyśmy pierwsze miejsce, chłopaki też i chyba jeszcze dziewczyny z podstawówki, więc jedziemy jutro do Łańcuta. W piątek dostaliśmy koszulki, a jutro dostaniemy spodenki. Jakieś kompletowanie stroju na wf normalnie. Z tym, że dali nam żółte koszulki, a nie wiem czy nam pozwoli ćwiczyć w żółtych nauczycielka. Dostałam L i jest na mnie za duża. Ale duże koszulki są fajne ! :D
Wczoraj ognisko klasowe mieliśmy. Klasa znów podzieliła się na dwie grupy :<
Właśnie ostatnio padło pytanie co to otrzęsiny. Otrzęsiny to taka zabawa, którą drugie i trzecie klasy organizują pierwszakom, aby się "otrząsnęli", bo są już w gimnazjum/liceum. Są różne konkurencje np. mają zjeść cytrynę z pieprzem i solą, mają quiz i inne śmieszne zadania. U mnie w tamtym roku chłopaki mieli malować dziewczyny. Hahaha. Śmiesznie wyglądały. :D Był też taniec z balonem. Wszystkie konkurencje są oceniane przez jury i wygrana klasa (co najmniej w mojej szkole) w wybrany dzień jest niepytana. :) Później dyrektorka czyta jakieś ślubowanie, zawiązanie "więzi" jest trochę, a potem dyskoteka. Fajna zabawa jest. :)
moja koszulka :3 Ósemka !
Zapraszam na recenzje książki "Wampiry z Morganville" Rachel Caine na moim drugim blogu RECENZJA.
Jak u Was ?

7 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego miejsca. :)
    Ach, też lubię duże koszulki, najlepsze. ;)
    To nie tak źle, u mnie klasa dzieli się na milion pięćset grup. :|
    Świetnie macie z tymi otrzęsinami. Właśnie zamierzałam coś takiego u mnie zrobić (natchniona obozowym zwyczajem chrztu), ale jeszcze się nie udało. Myślę jednak, że do połowy października się wyrobimy. :P Masz może jeszcze jakieś pomysły na ciekawe zadania? O cytrynie właśnie myślałam, malowanie będzie świetne, balony też muszę skombinować. Coś jeszcze... Tylko nie wiem co, mało kreatywna jestem ostatnio. :| Pomogłabyś mi?
    A u mnie źle. :< Masa nauki, nie wyrabiam. Nic mi się nie chce. Ale tak poza tym to może być. :P
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. megaaa ♥ a u nas jakoś nie było tego w tym roku ;/
    fajnaa koszulka . duże sa spooko! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszulka, lubie tez nosic takie duze c: a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. suuper koszulka ;) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam swoje otrzęsiny, musiałem tańczyć do Bethovena hahaha ;D Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)