9/03/2012

new year, new life :)

Hej, hi, hello i w ogóle cześć. :)
Jak tam po rozpoczęciu roku? U mnie nawet szybko poszło.
Nikt nowy nie doszedł do klasy :D. Jedna osoba nie zdała, jedna się wypisała i w ten sposób jest nas 21 :).
W kadrze nauczycielskiej też mamy nową chemiczkę :<, ale jej dziś nie było.
Rozpoczynając ten rok szkolny trzeba wprowadzić sobie w życie kilka zasad i się ich trzymać. Mam nadzieję, że rok szkolny zleci tak samo szybko jak wakacje.
 Jak zwykle to bywa w mojej szkole do końca września pewnie nie będzie jeszcze stałego planu:). Na obecna chwile mam plan tylko na jutro i mam 7 lekcji. :( Dwa polskie, angielski, niemiecki, religie, historie i zajęcia artystyczne.
Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego chciałabym Wam złożyć życzenia, aby rok szkolny szybko Wam minął, nauczyciele byli wyrozumiali i nie zadawali, a lekcje mijały szybko.
Mam jeszcze kilka zdjęć z wczoraj, bo poszłyśmy z koleżanką na spacer, a później do Tesco, bo zachciało się jej gorącej czekolady, której nie mieli, więc kupiłyśmy sobie batony. :D
Po przyjściu z szkoły zrobiłam też jedno zdjęcie mojemu dzisiejszemu szkolnemu stroju.
Krótkie podsumowanie wakacji: najgorsze nie były, najlepsze też nie. Mogły być lepsze. Ostatni tydzień najlepszy. :)



lubię to zdjęcie ^.^
Macie już plan na cały tydzień? Ile macie jutro lekcji?
Przypominam o głosowaniu na mój blog na blogu Filmowe Abecadło. :)

7 komentarzy:

  1. Wow fajnie ze masz w klasie 21 osob, ja w liceum mam 33, takze jak dla mnie troche za duzo, mogliby to podzielic na dwie grupy. Wychowca podał nam plan lekcji jest poprostu masakryczny, praktycznie codziennie po 8 godz z czego caly czas na 8:00, ale plan podobno ma ulec zmianie. A jutro oczywiscie 8 godzin :D
    Powodzenia życzę i zapraszam do siebie : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny strój na rozpoczęcie roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jutro 9 lekcji. Zaczynam o 10 a kończę o 17.45 ;/ Szczegóły u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za życzenia ;) Ja mam codziennie do 16 :( Chyba jakoś damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo znam panią z 1 obrazka ;)
    powodzenia w nowym roku szkolnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Twojego bloga do nagrody Versatile Blogger Award, czyli nagrody dla Wszechstronnego Blogera, która przyznawana jest blogom na całym świecie.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. maki bardzo ładnie wyszły :)

    / http://emilka-obiektywnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)