9/05/2012

szkoła, szkoła, szkoła, a ja ?

Kurcze no. Drugi dzień szkoły, a ja już mam sprawdziany zapowiedziane, lekture, zadania domowe, a dzisiaj nawet sprawdzian z lektury. nie było najgorzej, ale no kurcze. Jeszcze się okazało, że podręcznik do polskiego się zmienił na nowe wydanie, a wczoraj stałam 1,5h po jeden podręcznik w księgarni.
Gdyby nie to, to dzień nawet pozytywny. Troche mi brakowały szkolnych wygłupów na lekcjach i na przerwach też.
Może kiedyś będę żałować, że to mówie, ale tak jak dzisiaj streścił nam nauczyciel co będziemy robić na zajęciach technicznych to połowa rzczy mi się podoba. :D 
Zostałam nominowana w konkursie  Versatile Blogger Award, za to wyróżnienie chciałabym podziękować Asi. :>

Zasady są takie, że mam o sobie napisać 7 informacji i nominować 15 innych blogów. Będzie ciężko...
1. Jestem uczennicą drugiej klasy gimnazjum.
2. Odkąd tylko pamiętam zawsze czytałam książki lub ktoś mi je czytał.
3. W przyszłości chciałabym podróżować.
4. Jeszcze nie wiem co chce robić w przyszłości.
5. Kolekcjonuje aniołki i puste buteleczki po perfumach. :D
6. Gram trochę na gitarze.
7. Swój pierwszy blog założyłam jak miałam chyba 8 lat. Na szczęście usunęłam go już dawno temu. :D

Nominuję blogi:
1. Marta (zainspirowanazyciem.blogspot.com)
2. Karolina (zielonkawa.blogspot.com)
3. Maleńka (fotografia-malenka.blogspot.com)
4. Ally (my-life-myself.xx.blogspot.com)
5. Duśka (raspberryeyes.blogspot.com)
6. Ola (juppiaaj.blogspot.com)
7. Anne (glassofmagic.blogspot.com)
8. Ann...<3 (ann-fashion-model.blogspot.com)
9.  @JaITyle@ (xxxciasteczkowypotworxxx.blogspot.com)
10. Leniakx3 (leniak97.blogspot.com)
11. KaoriArt (kaoriart.blogspot.com)
12. ASKart (ask-art.blogspot.com)
13. Ola (artystyczne-serce.blogspot.com)
14. Victoria (victoriamockowska.blogspot.com)
15. Nika (nika--bloog.blogspot.com)

Zapraszam na mojego fotobloga -->LINK.
Zachęcam do głosowania na FILMOWYM ABECADLE po prawej stronie na pasku,  drugi od dołu blog.
Jutro kolejny dzień, gdzie mam 7 lekcji. Czy ja będę mieć chociaż 6 lekcji, któregoś dnia? Dowiem się chyba w połowie września, bo moja szkoła ciągle wprowadza zmiany w planie lekcji, więc jest nam on podawany dzień wcześnie. To się nazywa gimnazjum.
znów :<
dokładnie, wczoraj zadanie, dzisiaj zadanie. NO ME GUSTA
A jak tam u Was w szkole? Macie tydzień ochronny, bo u nas kiedyś była, a teraz nauczyciele o tym zapomnieli. :<
Na poprawe humoru Lenka :)

źródło: 
besty.pl
 youtube.pl

10 komentarzy:

  1. O matko! Ja jeszcze nie mam nic zadane ani żadnych sprawdzianów nie mam zapowiedzianych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam!bardzo dziękuje za nominacje;-)
    ostatnio mam jakieś szczęście bo wczoraj zostałam wyróżniona ^^
    bardzo dziękuje za uznanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy cię to pocieszy ale ja po swoje podręczniki stałam 3 godz :)

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie głownie trzymają w szkole przy życiu wygłupy i dobrzy znajomi :D ale u mnie narazie spokojnie, jedna zapowiadziana kartkówka i pare zadanek domowych. ;) pozdrawiam (www.beautyofnature0.blogspot.com) ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo no to nieźle.. u nas babka z histori chce zrobić z tamtego roku ;c chyba ją poje***
    i kartkówki dwie miałam.
    tez mam jutro 7 lekcji ; (
    megaaaa megaaa megaaaa dziękuje że zostałam nominowana.., ale nie bawie sie w takie coś .. i otagowanie tez nie , przepraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez już mam zadania domowe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominacie, ale nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)