3/12/2013

Dzień 12

Heej :)
Kurcze, mam taki świetny humor. Po prostu SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE. SMILE.
Jejku, jejku. Tak mi jakoś radośnie. :)
Mam ochote tak potańczyć w deszczu! Ale na razie niech ten śnieg się rozpuści.
Po tym jak omawialiśmy wiersz Baczyńskiego, zamarzyły mi się wakacje. Mamy marzec, więc przydałoby się jakieś plany zrobić. Tak więc rzuciłam propozycje przyjaciółce wyjazdu do Bułgarii. Chciałabym <3
Dzisiejsze zadanie ? Ulubiony piosenkarz. Hmm... Nie mam. Nigdy nie miałam. :) Macie ulubionych piosenkarzy?
Kurcze, kurcze, kurcze. Mam taki świetny humor ! Jejku. Próba dzisiaj była, pośmiałam się troche. Trzymajcie kciuki za mnie, bo jutro mam konkurs.
ŚNIEGU ZGIŃ!


5 komentarzy:

  1. no to ja trzymam kciuki ;) powodzenia na konkursie.

    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę dobrego humoru. ja niestety choruję ;c
    trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja pozytywna energia emituje aż do mnie xD
    Trzymam mocno kciuki :*
    He he, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka pozytywna <333333333
    Tez chce zeby nie bylo juz sniegu ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak dalej trzymaj z tym humorem.:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)