3/07/2013

Dzień 6 i 7

Wczoraj nie miałam dostępu do laptopa, więc dzisiaj dwa dni. Wczorajsze wyzwanie to ulubiony film/filmy.
1. Księżniczka i żaba (2009)
2. Zielona mila (1999)
3. Chłopiec w pasiastej piżamie (2008)
4. Szkoła uczuć (2002)

Myślę, że większość zna lub kojarzy te filmy. Warte zobaczenia.
Zadanie dzisiejsze to napisanie co mam w torebce. Hmm... Nie miałam za bardzo czasu zrobić zdjęcia, bo dzisiaj były zawody w szkole chłopaków w piłkę nożną o 16.30, więc poszłyśmy 'dopingować', a wróciłam o 19 i trzeba się jeszcze było uczyć bio na kartkówke, więc tylko Wam wypisze.
Tak, więc w mojej torebce można znaleźć: etui (na okulary i telefon), chusteczki, portfel, słuchawki, telefon, klucz do domu, jakiś notatnik czasem, pomadka. Chyba tyle... Nosicie coś jeszcze w torebkach? Jak Wam minął ten tydzień? Mi szybko, nawet bardzo :)

2 komentarze:

  1. Mi również szybko :] Cp nosze w torebce? Mnóstwo rzeczy ^^

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar obejrzeć 'Chłopiec w pasiastej piżamie' :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)