3/15/2013

Dzień 15

Wyzwanie na dzień 15 to mój sekretny sen. Hmm... skoro sekretny to chyba nie powinnam o nim mówić. Tak, więc powiem, że był on piękny i zapisałam go sobie w pamiętniku. Oczywiście o czym mógł być? No jasne, o zakochańcach. Gdy mam zły humor to za sobie go przypominam.
Zaczęliśmy weekend dzisiaj. Pozytywnie czy negatywnie?
U mnie nawet pozytywnie. Dostałam tyle dobrych ocen, że aż nie wierze. Ale wykorzystałam też wszystkie nieprzygotowania z historii -,-
Jak przeglądałam posty na fb to znalazłam jeden, że na Dzień Wiosny pójdziemy na sanki. Jeśli taka pogoda się utrzyma to możliwe. Jestem z siebie dumna, jeszcze się nie wywróciłam ani nie dostałam śnieżką, a do domu mam dość daleko.
Szłyśmy dzisiaj z dziewczynami, przechodzimy przez jezdnie, a tam chodnik taki nieodśnieżony. 30 cm śniegu i przebijaj się przez to. -,-
No, ale pomyślmy, że już niedługo i wakacje.

Zostało 105 dni i koniec roku szkolnego ! : )

2 komentarze:

  1. 105 to sporo, ale minie szyyybko! (A przynajmniej mam taką nadzieję :> )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    Czekam na kolejne wpisy
    I zapraszam do świeżo upieczonego bloga -->http://thesezamkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)