3/26/2013

Dzień 26

Dzisiejsze wyzwanie to lista blogów, które lubie. Niestety nie zamieszcze jej, bo jest wiele  blogów, które lubie, a lubie wszystkie blogi, które czytam, bo gdybym ich nie lubiła to po co bym je czytała? To byłaby strata czasu. Tak więc lubie wszystkie blogi, które obserwuje  i których nie obserwuje, a czytam. Ponieważ jest to strasznie długa lista i na pewno kogoś bym pominęła, nie będę  ich wypisywać.
hahaha, ale filozofowałam -,-
Często tak mam. :D
Jutro mam próbe z polskiego na przedstawienie  na Dzień Otwarty w naszym gimnazjum. Musze się przebrać za grecką boginie. : )
Zamierzam zrobić  coś takiego z zasłony - jak wyjdzie zobaczymy. Z włosów planuje zrobić coś takiego, ale  zobaczymy czy się uda:
Jak Wam minął wtorek?
Przełożyliśmy słówka z angielskiego, sprawdzian z niemieckiego poszedł mi fatalnie, a na apelu było śmiesznie.
Uśmiechnij się, bo jeszcze tylko jeden dzień w szkole i mamy tydzień wolnego ! : )
 

1 komentarz:

  1. Ja robiłam sobie kiedyś togę własnie na boginię. To nic trudnego ^^ na pewno ci wyjdzie. Z fryzurą trochę gorzej,a le poprosisz kogoś i będzie ok.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)