3/16/2013

Dzień 16

Dzisiejsze wyzwanie: zdjęcie z dzieciństwa.
Jeszcze równe 3 miesiące i urodziny.
Pogode mamy piękną. Jak dzisiaj wyszłam z domu to musiałam ręką oczy zasłaniać, bo oczy odzwyczaiły się od słońca, a tu nagle BUM! słońce po oczach.
Śmiesznie wyglądałam jak tak szłam z ręką przy czole. :  )
Tak poza tym to dzisiejszy dzień spokojny. Posprzątałam, odrobiłam lekcje i obejrzałam 2 filmy. Odświeżyłam 'Króla lwa' : )
Zrobiłam też porządki w znajomych na facebooku i niektórych usunęłam. : )

3 komentarze:

  1. ale słodka ;)
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super focia xD
    Mnie słoneczko bardzo ucieszyło :D

    Co do gitary. Mam ją od dwóch lat, ale rzadko gram. Bardzo rzadko. Brakuje mi czasu :<

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądałaś ;)
    cieszmy się tym słońcem :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)