3/14/2013

Dzień 14

Ładna zima, piękna. Szkoda, że na feriach taka nie była. -,-
Może jeszcze lodowisko otworzą ?
Mieliśmy dzisiaj w szkole spotkanie z policjantem na temat przestępstw w internecie i ogólnie. Tylko, że o internecie to mało rozmawialiśmy. Ogólnie to się śmialiśmy dużo, w którymś momencie byłam cała czerwona z śmiechu i się już popłakałam. : ) Uwielbiam moją klase. : )
Jutro otwierają kinomaniaka ! Czuję, że będzie wieczór filmowy ^.^
Dzisiejsze wyzwanie: zdjęcie czegoś, w czym chciałabyś być lepsza. Hmmm... po przemyśleniu znalazłam dwie rzeczy. Choć gdybym myślała jeszcze dłużej to znalazłabym wiele więcej rzeczy.
Chciałabym co raz lepiej grać na gitarze. No i w końcu przydałoby się mieć swoją, chociaż o tą nikt się nie upomina (mam gitarę pożyczoną od kuzynki). Czyli musze ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. : )

Ulepszyć pisanie recenzji i notek na blogu. Też trzeba ćwiczyć. : )
W czym Wy chcielibyście byś lepsi ? : )
Jutro piątek! :D

2 komentarze:

  1. noo średnia jest ważnaa. ;d noo co do gutary też w moim przypadku by sie przydałoo ;dd aa z tą zimną to nawet nie gadajj. ;xx
    a co do mojej notki too hmm.. troche sie w tyjm wszystkim pogubiłam i już sama nie wiem czy chcee przestać o nim myślec .. nie weim. ale dziekuje za wsparcie ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście zrezygnowałam z gitary :<

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)