3/20/2013

Dzień 20

Jutro Dzień Wagarowicza i pierwszy Dzień Wiosny. Taa... ładna mi wiosna. Troche się pogoda poprawia, ale ponoć ma być gorzej.
Dzisiejsze wyzwanie: Moje uzależnienia. Długa lista:
- facebook,
- besty,
- książki,
- rozmowy z znajomymi,
- komputer,
- jedzenie,
- słodycze,
- blog,
- muzyka,
- tumblr,
- przerabianie obrazków/filmików,
- pamiętnik,
- spanie,
- słodycze,
- aktywność fizyczna, bo inaczej mnie za bardzo rozpiera radość,
- śmiech, śmiech, śmiech,
- od pewnej osoby,
- myślenie, na serio bardzo dużo myśle, co obfituje w różne twierdzenie, nie często mądre xD
- uśmiech,
- niepoważne rozmowy,
- czytanie blogów,
- Pretty Little Liars,
- Vampire Diares,
- Gossip girl,
- pisanie,
- youtube,
- moja klasa <3, chociaż za półtora roku trzeba się będzie z nią rozstać </3 .
Chyba tyle... : ) Pewnie coś by się jeszcze znalazło, ale cóż... A Wy od czego jesteście uzależnieni/ bez czego nie możecie żyć? 

2 komentarze:

  1. oo troche tego maszz ;dd no u mnie fejs ♥ fbl i blog ;dd no i muzykaaa ;d nawet nie tak du,żo tego ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)