3/08/2013

Dzień 8

Z okazji dzisiejszego święta wszystkim dziewczynom życze spełnienia marzeń i zdrowia. Te dwie rzeczy według mnie są najważniejsze.
Co dostałyście ? U nas nie oczekiwałyśmy niczego, bo same nic nie kupiłyśmy nic w tym roku chłopakom, ale złożyli nam życzenia. W sensie ja dostałam życzenia od kolegi jak weszłam do szatni :)
Dzisiejsze zadanie, hmm... niestety nie mogę go wykonać, bo nie mam zdjęcia mojej paczki takiego jakie dałoby się udostępnić.
Mamy weekend. Szczerze mówiąc to jak jest niedziela to zawsze czułam taką niechęć do poniedziałku, a teraz mogę chodzić do szkoły, bo wiem, że będziesz.
U Was też tak ślisko jest? Cały dzień padał deszcz, a teraz to zamarzło. Jak wracałam z kolegą to się ślizgaliśmy aż w końcu R się wywrócił. hahahaha, na rower, bo prowadził rower. Na szczęście nic mu się nie stało, bo miał plecak. : )
Miłego weekendu! :)

2 komentarze:

  1. pogoda jest straszna. u mnie na razie sam deszcz ale potem ma być podobno śnieg ;c nie wiem jak ja to wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie weekend ale przez pogode nie ma gdzie wyjść :c

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Zostaw po sobie ślad, a ja się odwdzięczę tym samym ;)